Help mijn pc valt spontaan uit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Help mijn pc valt spontaan uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:15

Mijn pc valt om de haverklap spontaan uit.
Ik heb er XP prof op staan en norton anti- virus en als fire wall BlackICE.
De ene keer valt hij pas na een tijdje uit maar steeds vaker na een paar min. Meestal gebeurt het als ik ergens opklik met de muis,
Doorvoor kan je gewoon overal opklikken en opeens klik je ergens op en de pc valt uit.
Ik zie dan een zwart beeld en de pc start opnieuw op. (opstarten schijfcontrole)
Zelf denk ik dat het an blackICE ligt maar ik heb deze proberen te verwijderen maar dat wil niet. Systeemherstel de pc een maand terug zetten lukt ook niet.
Wie weet wat er met mijn pc aan de hand is???

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:16


shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:54

Ik heb erop gekeken en heb die scan gedaan om te kijken of die worm erin zat maar er werd geen worm gevonden. Heb daarna de extra beveiliging erop gezet.
Maar ik krijg ook niet die melding vooraf, hij valt gewoon gelijk helemaal uit.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:56

Heb ook blackice gehad. Vond het niet prettig. Nu Internet Security en dat gaat een stuk beter.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:00

Bij mij is de worm wel verwijderd, maar blijft regelmatig dezelfde fout aangeven Verward en dus start hij zich vanzelf weer op na die fout.

Ik heb nu nogmaals die scan er doorheen gegooit in de hoop dat het nu stopt Boos!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:38

mijn broer heeft het nu ook op zijn computer. die valt nu ook om de minuut uit, en dat is dus te kort om dat programma te downloaden.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 02:26

Wat wel raar is heb vanmiddig die scan voor dat virus gedaan, hij kon geen virus vinden in mijn pc, maar nu doet hij het de hele avond al prima??

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 04:08

Ik heb hetzelfde probleem,maar het gebeurt maar af en toe.Dus het is niet zo'n ramp.Ik ben veel gewend van deze computer...

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 09:25

Umm niet dat ik iets van computers weet hoor Haha!.. Maar kan het niet door de warmte/oververhitting komen? De mijne valt ook spontaan uit op erg warme dagen en op mn werk hadden we hetzelfde probleem.. Of doet de jouwe het ook als het niet zo warm is?

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 11:43

Maakt niet uit welke tempratuur het is als hij uitvalt. Hij reageerd op de muis lijkt het wel maar ik kan 100 keer iets aanklikken en het gaat goed maar dan opeens klik ik iets aan en hij is uit, maar dat kan ook de eerste keer zijn dat ik iets aanklik.
Het vervelendste aan dit verhaal is dat ik veel infomatie op mijn pc heb staan die ik nog moet verwerken voor de vereniging en elke keer en ik kom er niet aan toe omdat hij elke keer uit valt