Jeee,ik ben 10 kilo afgevallen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Jeee,ik ben 10 kilo afgevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:31

Na maanden lekkere hapjes laten staan en veel bewegen ben ik eindelijk 10 kilo kwijt.Het heeft soms veel moeite gekost,maar ik ben erg blij met m'n 57 kilo.
Voordat ik commentaar krijg dat ik veel te jong ben voor dieeten,ik heb het op een verantwoorde manier gedaan,zonder overdreven te hongeren,of rare dingen. Gewoon gezond eten een veel bewegen.
En af en toe natuurlijk een heerlijke vette magnum. Knipoog

Nu moet ik dit natuurlijk ook vasthouden,hebben jullie tips om de kilo's er niet meteen weer aan te krijgen,en jojo effect te voorkomen enzo?


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 20:48

Bedankt allemaal. Lachen

Ik vond mezelf ook niet echt dik hoor,maar ik was wel te zwaar.
De meeste foto's waar ik zelf op sta in mijn profiel zijn van de boktritten,en de op meeste daarvan was ik al een tijdje bezig met afvallen.Bovendien had ik vooral vet op m'n buik,en met die meetings Tshirts aan,zodat het niet zo opviel.
Ik was niet superdik,maar ik ben nu ook niet superdun. Er zijn wel veel mensen in mijn omgeving die nu zien dat ik ben afgevallen,maar die zouden niet zeggen dat er 10 kilo af is.Dus het is niet zo dat er niks meer van me over is hoor. Knipoog


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 20:54

Kiara schreef:
Heb je al eens gekeken op het forum over de bokt-lijnclub?
Misschien dat je daar tips kan krijgen?



Ja,die lees ik ook altijd mee,heb ook wel eens wat gepost daar.
Ik mag alleen verder niet meedoen,want je moet min. 18 zijn.
Maar ik kan het iig eens vragen ja. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Ashleytjuhh, fleurtjeuh, fotolijstje, GoogleAdsense, haffiefreak, karlli, KikiCelinevs, LilChar, Marloes_92, mylittlejoy, sasja0705, Suusw, Swift, teunis001, Webding, xAlice, YandexBot en 178 bezoekers