Wat zouden jullie doen? (kleine kindjes)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Wat zouden jullie doen? (kleine kindjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 23:29

Vandaag was ik lekker gaan zwemmen in het buitenzwembad in Goirle zoals ik al wel vaker doe met mijn vriendinnen. Nu had ik een tennisbal bij en omdat ik dus echt heel erg pijn had aan mijn oor (denk zowat oorontsteking, gok van het zwemmen) zijn we in het ondiepe gaan lummelen met de tennisbal. Wij waren met zijn 3e, allemaal meisjes, allemaal 17 jaar. Gooien we de bal, word die afgepakt door 3 jongetjes. De oudste was 13 jaar, daarna 1 van ik gok 12 en daarna nog 1 van 9 gok ik. Die pakt de bal en zwemt weg en gaat over gooien. Oke wij rustig kijken wat te doen. Wij met zijn 3en hun. Wij groot, hun klein. Ik ben niet sterk, iedereen kan mij soppen maar hun kon ik zelfs aan zeg maar.

Wij gaan allemaal naar een kindje om die vast te houden zeg maar en waar de bal is dus de bal te pakken. Ach ja, dat lukte niet helemaal goed, maar ik had wel een gijzelaar Die kwam niet bij mij weg, en dat terwijl ik echt niet sterk ben enzo. Maar ja na een paar minuten stonden we onder bij de glijbaan en de grootste jongen gaat via de glijbaan met de bal alleen gooit hij die uit de glijbaan in het water en ik zag dat en pakte snel de bal Pling .

Oke, wij bal terug hun dacht ik ook hun plezier gehad door ons te vervelen maar nee hoor, ze gingen verder. Ons nat spetteren en de bal afpakken. OKe wij dan ook ons verdedigen he, hun soppen enzo, dat is nog het minst schuldige. Maar ze bleven maar door gaan. Na zeker een kwartier gok ik konden wij naar onze handdoek lopen (nadat ze eerst nog een zakje met water tegen ons hadden moeten gooien) en de bal weg leggen. Wij weer terug naar het water om nog even te zwemmen en dan op te drogen om naar huis te gaan.

Zijn die jongetjes naar onze handdoek gegaan (hadden ze gekeken waar wij lagen) en zitten ze daar allemaal voor, komt er iemand zeggen bij het water dat ze de bal hadden gepakt, oke wij er dus uit Boos! en naar de handdoeken toe. Hun zitten daar en hebben GELUKKIG niets met onze spullen gedaan. Maar ze gingen echt niet weg. Gingen met stokjes, veren en konijnenkeutels (IEUW) gooien. Heel iritant vragen stellen enzo (Hoe heten jullie, hoe oud zijn jullie?) Hij schatte mij wel als de oudste *LOL* (ik word altijd 14 of 15 geschat, ben toch echt 17 hoor)
Maar ze gingen echt niet weg!
We gingen ze negeren en na een uur zijn ze weg gegaan. Wij dus kleren aan en ook weg gegaan, het was bijna sluitingstijd.

Maar .......WAT KUN JE HIER NOU TEGEN DOEN?
Wij kunnen ze met gemak aan, we kunnen ze optillen en op de grond leggen enzo maar zo zijn wij niet. Wij willen niemand pijn doen enzo maar we werden echt zo gek ervan dat we wel de neiging kegen. Maar als we actie zouden ondernemen he, wat zouden de reacties dan zijn? Wij groot hun klein............ Denk eerder dat wij op onze flikker zouden krijgen dan hun.
Wat moet je nou in zo'n situatie doen?

Sorry voor het lange verhaal maar ik ben gewoon super benieuwd wat jullie zouden doen. Voor wanneer we ze nog een keer tegen komen................................ Boos!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:37

Naar de badmeester/zwembadleiding! Jou reactie is precies waar ze op uit zijn, laat ze maar lekker het zwembad uitgestuurd worden. (en mooi dat degene die aan mijn spullen zat en / of konijnenkeutels naar mij gooide een muilpeer kreeg...)

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:14

Hetzelfde als AL.
Waarom zijn jullie daar niet op gekomen? Verward
.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:23

Tja, AL is niet zo zachies met rotjongetjes. *wijst op avatar*

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:42

Misschien dat jullie ze in eerste instantie hadden moeten negeren.
Is lastig als je bal wordt afgepakt, dat snap ik, dus als ALLEREERSTE punt zou ik zeggen: zorg dat niemand die bal pakt!

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:49

wat is soppen?
is dat schoppen?

Ik zou naar de badmeester gaan, want die gooien die etterbuilen er wel uit. En ik zou laaiend worden als ze op mijn handdoek zaten. Boos!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 20:43

Nee, soppen is niet schoppen Tong uitsteken Zo gemeen ben ik niet hoor. Soppen is in het zwembad iemand met zijn hoofd onder water doen. (en metteen weer omhoog Tong uitsteken)

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 20:58

Vastpakken onder de oksels, driedubbele salto in het water laten maken, 10 minuten onder water houden en als ze dan nog niet luisteren de vingers maar afhakken.

Ik vindt kinderen niet zo leuk Tong uitsteken

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 21:06

(het water was maar 1 metertje diep daar Tong uitsteken) Dus konden we ze geen salto's laten maken.

Maar wat als we dus naar een badmeester gegaan zouden zijn he: die doen echt niets! En wat ze dan zouden zeggen is, laat ze met rust en dan is het enige wat ze doen. Ik snap al nooit waarom die mensen daar staan!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 23:08

Wordt het dan niet eens tijd om je ouders een klacht te laten indienen over die badmeesters bij de directie en/of zo nodig de gemeente?

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 00:12

hoe minder je er zelf op in gaat, des te minder tegen reactie je kan verwachten maar aangezien jullie even hebben meegegeind met ze (soppen etc) dachten die knulletjes natuurlijk van hey; we gaan s scoren!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 00:31

Sjee lastige kindertjes (ik wou zeggen pubertjes, maar dat zijn ze nog geeneens). Ik zou idd gewoon het ff gaan melden ofzo, die irri keuters.

Trouwens laats probeerde ook iemand mij te soppen maar ik had me vast aan de rand van het zwembad dus brak zo half me nek... na 3 dagen nog steeds last van haha Scheve mond