Ik ga naar RIMINI!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Ik ga naar RIMINI!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 21:00

Wie van de bokkers is daar deze vakantie of een vorige vakantie geweest of gaat misschien nog? En wat vonden jullie ervan? Lachen Ik ga 15 augustus met mijn nichtje.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:43

Ik weet alleen dat dames op leeftijd het helemaal GEWELDIG vinden Haha!

Daarmee bedoel verder niks rots hoor Lachen

Schijnt ook zat uitgaansgelegenheid te hebben

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:18

ik zat er vlak naast vorige week, en heb een hoop leuke verhalen erover gehoord, inderdaad over de uitgaansgelegenheden Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:23

k heb er nog nooit van gehoord!!!1
Maar iig veel plezier

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:24

ben 2 jaar geleden naar Rimini op vakantie geweest.. Was echt super... Lekker weer, strand, gezelliege winkeltjes en het stappen is ook super!! Vooral de Baja imperial is een aanrader. Is een hele grote discotheek ( geloof de grootste van Europa ) en is echt heel gezellig om daar met een groep heen te gaan.. Veel plezier dus.. Fijne vakantie! OK dan!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 23:29

Vriendin van me is afgelopen jaar geweest, en je kan er schijnbaar perfect op stap! Schijnt heeel gaaf te zijn!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:38

Wij zijn enkele jaren geleden naar Cattolica geweest, dat ligt ca. 15 km. onder Rimini.
Uiteraard hebben we ook een bezoekje gebracht aan Rimini.
Als je van uitgaan, strand en shoppen (duur en sjiek !!) houdt dan zit je daar helemaal goed.
En wordt het je allemaal een beetje teveel, dan kun je altijd nog naar Cattolica gaan.
Ook een prachtig strand, maar het gaat er allemaal wat rustiger aan toe (geen bejaardenoord, maar gewoon wat relaxter).
Veel plezier !

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 18:35

Baia imperiale ga ik zeker naartoe!:) mooie site ook, www.baiaimperiale.net Het is ook de mooiste discotheek van Europa, zeggen ze...

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:20

ja, je moet zeker naar de baja gaan!! ik ben er 2 jaar geleden geweest en het is een hele mooie discotheek.
ik vond dat de uitgaans gelegenheden allemaal een beetje ver uit elkaar lagen. rimini is een hele grote plaats, je hebt het oude centrum en dan langs de kust een hele strook bebouwing vooral voor de touristen.
wij vonden de italiaanse mannen wel een beetje wanhopig, op een gegeven moment hingen ze zelfs met een video camera uit hun autoraam om ons te filmen, nog nooit 7 blonde meiden naast elkaar zien lopen zeker!!
Heel veel plezier in rimini!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:07

RIMINI!!!!!! OOOhhhhh, daar heb ik echt heerlijke herinneringen aan.... Lovers ....ik was 18 toen ik daar met mijn beste vriendin 3 weken op vakantie ging. Het was echt een supertijd.....ik ben er superverliefd geworden op een italiaan.....off course Knipoog Wij kwamen toen veel in club Carnaby....geen idee of die nog bestaat Verward

Veel plezier in elk geval.....pas op voor de kerels... Tong uitsteken daar hebben we 3 weken om gevouwen gelegen... *LOL* Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 00:59

Een vriend van mij zit daar nu en tot zo ver ik weet is het er super. Hoor (nouja, lees smsjes) er alleen maar goed over.

Plop
Berichten: 53
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:51

Veel plezier

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 14:38

Hey, ik ben weer terug, en ben ook verliefd geworden op een italiaan Lovers
We hebben veel contact gehad via sms en ik ga in de herfstvakantie misschien weer naar Italie. Ik moet t maar ff zien, je weet het immers nooit met die Italianen...
Club Carnaby ben ik ook geweest, bestaat dus nog steeds. het is een discotheek met 3 afdelingen. (RnB, dance, top 40)