Go see the doctor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 20:02

Wat een dag vandaag zeg.
Eerst vanmorgen was ik onze dwergteckel aan het uitlaten. Normaal poept ze binnen een minuut, maar nu zat ze al 20 minuten te persen en nog niks gedaan.
Na later nog een keer een kwartier te hebben geperst, ben ik toch maar naar dierenarts gegaan. Ze heeft iets gekregen zodat ik de rest van de dag ongeveer ieder kwartier buitenstond. Maar geen last meer van verstoppingen Haha!

Daarna valt mijn dochter van 6 's-middags een gat in haar hoofd en breekt haar vinger. Was op een stoel geklommen en achterovergevallen Huilen
Dus nu naar huisarts. Wond gelijmd, vinger verbonden en met hysterisch kind weer naar huis.

Vervolgens snijdt mijn man met stokbrood snijden ongeveer zijn vinger doormidden Huilen Huilen
Dus maar weer naar huisarts om vinger te laten hechten.

Ik geloof niet dat ik vanavond nog achter mijn pc vandaan ga, veel te gevaarlijk Haha!

Gelukkig is alles wel meegevallen maar dit soort dagen moet je niet teveel hebben.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:44

Je zegt het zelf al Haha! .......blijf zitten waar je zit en verroer je niet hihihihi

Goh wat een pech dag zeg, mooi balen, maar is alles nu weer een beetje rusig bij jou thuis Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:04

brrrrrrrr wat een enge verhalen. En je vinger breken doet volgens mij gruwelijk veel pijn arm kind, au au au.
Pas maar op dat je jezelf niet elektrocuteerd met een kop koffie over je toetsenbord of zoiets *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:08

En heb je gecontroleerd of je stoel goed is? Zak er niet doorheen, dat kon er ook nog wel bij op zo'n dag *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:55

zwarte kat gezien ??? onder een ladder doorgelopen of was het vrijdag de 13de vandaag Verward .

Nuh dan heb je gewoon een pechdag vandaag Frusty .

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:28

Tjonge jonge, wat een pechdag zeg... Het is niet te hopen dat de rest van de week ook zo is Knipoog Doe maar voorzichtig en wens iedereen maar beterschap Haha!
groetjes.