beelden van palesteinse jongeren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:36

Sorry dat ik zo hard ben hoor, maar dat soort idioten geef je nou asiel in je land! Kom maar lekker hier van ons geld leven, we laten ze zo binnen.
Dat mokkel met dr hoofddoek en megabril, ik kreeg de neiging die hoofddoek flink aan te trekken rond haar strot! Extreme duivel
Hier wordt je toch bloedagressief van. God weet hoeveel mensen dood of gewond. Heel de wereld in paniek en dan zo'n zooitje feestvierende debielen. In de naam van het geloof????? Te bizar voor woorden!
Ik heb zin om iemand te slaan.....


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:32

Nou Irene, dat slaat nergens op, want volgens mij is er een heel gegronde reden.
Het heeft niks met raccisme te maken, maar die lui veroordelen de westerse wereld, maar ondertussen profiteren ze er hier wel van. Natuurlijk heb je heel geweldige buitenlanders en heel slechte westerlingen, maar kom nou toch....wij lopen ook niet weg met de Duitsers, na al die jaren. Maar zouden hier ploegen mensen lopen te feesten als daar een ramp gebeurd?!!?!?!
Nee jongens, Allah is groot!!!!! Boos! Wat denk je wat er gebeurd als wij daar binnenkomen, denk je dat wij een katholieke kerk krijgen???????
Ik heb genoeg buitenlandse kennissen en ik scheer ze niet over 1 kam. Maar dit soort beelden werken dit soort reacties in de hand.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:43

Haloooooooo....is het nu oorlog dan?!?!?!!?!?!?


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:49

Wat een gelul weer hier zeg. Het is weer duidelijk wie de zgnd sociale types zijn.
Wat een onzin. Ik persoonlijk veroordeel niemand, ik vind het alleen wel gruwelijk om te zien dat iemand kan juichen om andermans dood en rampen. Oke...noem het de opvoeding...dan noem ik die mensne niet ziek in hun hoofd, dan noem ik hun opvoeding ziek. Hier word ik echt nijdig van. Jullie roepen zeker ook bij een seriemoordenaar:" Ach...kan ie niks aan doen, slechte jeugd gehad, verkeerde opvoeding..." Wat mij betreft mogen die lui hangen, bekrompen of niet.
Ik hoorde hier toevallig over iemand die ik ken die het prachtig vond, die hele aanslag....die mag wat mij betreft ook gemolesteerd worden, je spoort dan niet.
En ik moest er nog eens extra aan denken toen ik gisteravond laat zag dat er een aanslag, mogelijk door Amerika, in Palestina was gedaan. Toen dacht ik...jezus...wie weet hoeveel onschuldige mensen nu weer. Ik vond het voor hen net zo erg.....
Maar ze zijn nu wel de klos daar, want inderdaad hebben ze al jaren last met Israel en had Israel de wereld op zijn dak wat dat betreft. Na dit soort beelden zal het veel mensen een worst wezen wat die Israelis met die Palestijnen doen natuurlijk. Vandaar dus dat het Arrafat niet zo goed uit zal komen....
Natuurlijk zijn er zat mensen daar die ook meeleven en zijn het selectieve beelden, die de pers misschien beter niet kan laten zien. Maar om het nou te gooien op opvoeding, geloof etc. Juist vanuit dat bizarre geloof doen mensen (van alle gezindten) de meest bizarre dingen...zoals die aanslag dus.
Jullie kunnen kotsen van 'rascistische opmerkingen' (wat ik niet zo zie), maar ik kots ervan dat alles maar goedgepraat wordt omdat 'mensen nu eenmaal zo zijn'.....daarmee zijn dit soort acties als juichen op straat om zo'n omvangrijke aanslag echt niet goed te praten hoor. Boos!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:16

Ik val jou ook niet aan Mayo.
Maar ik wil even duidelijk stellen dat ik ook niet alle palesteinen veroordeel, net zoals ik niet alle amerikanen zou veroordelen als ze morgen een bom op palestina zouden gooien. Maar dan zou ik net zo hard de amerikanen veroordelen die daarom feest staan te vieren. Dan is het ook niet opeens 'hun opvoeding', of wel soms??????
En wat een bullshit over die duitsers weer. Wat ik al eerder zei: wij hebben ook nog steeds iets bizars met de duitsers, natuurlijk. Hier is meteen agressie om een voetbalwedstrijdje bijvoorbeeld. Maar hier staan echt niet allerlei mensen op straat te feesten als er in Duitsland zo'n actie wordt gepleegd. Tuurlijk heb je een stelletje imbeciele skinheads die het prachtig zullen vinden, maar die sporen dan net zo min als de Palesteinen die staan te juichen. En zeggen we dan ook:" Ach...die mag je daar niet op veroordelen, zo zijn ze opgevoed?" Je kunt beter inzien dat er hele idiote lui rondlopen op de wereld, anders was die hele actie al niet bedacht? Welke imbeciel verzint nou zoiets? En welke imbeciel staat er bij te feesten???? Of dat nou een Palestein of een Nederlander is.....er ontbreekt iets in je hersens als je dat kunt doen.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 23:18

Ho...wacht even...IK heb het niet over opvoeding. Dat was iemand anders in deze topic die het erover had dat we niet zo bekrompen moesten zijn, omdat die mensen nu eenmaal zo opgevoed zijn. En DAN zeg ik..ja...doehoeg, gooi het alsjeblieft niet op zoiets.
Kijk Zep, wat jij nu zegt, dat klinkt logisch, dat is onderbouwd. Simpelweg een manier van opvoeden, daar moet ik echt van braken. Misselijk En dan vergelijk ik het wel met criminelen die de hand boven het hoofd gehouden wordt vanwege hun slechte jeugd...ach jee...een kind verkracht en vermoord, maar hij heeft ook zo'n slechte jeugd gehad.
Ik bedoel dus, dat het juist niet op opvoeding alleen gegooid moet worden.

Trouwens, net was de ambassadeur van Palestina in Nederland op tv, met een persconferentie dat dit vreselijke beelden waren, dat dit niet representatief was voor hun samenleving. Ook interviews met Palestijnen in NL, die zich hier van distancieren. Kijk, dat vind ik dus super, dat ze dat laten zien. Dat ze zeggen, hier trekken wij onze handen vanaf, dit keuren wij niet goed.

Nederland heeft ook klappen gehad in de tweede wereldoorlog, van Duitsland. Nou is het bij hun allemaal wat verser. Maar toch...wij moeten die Duitsers ook nog steeds niet. Toch staan wij ookniet te juichen als daar iets ergs gebeurd. Doet een deel van onze samenleving dat wel, dan spreke we daar ook schande van. Daarom vind ik het heel positief dat ook de andere kant nu belicht wordt....je moet ze ook zeker niet over 1 kam scheren, en dat deed ik al niet. Ik verwerp alleen het gedrag van die feestende mensen, ongeacht wat zij zelf al meegemaakt hebben, vind ik het vreselijk dat je zo kunt denken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie