Stel, er komt een 3e WO

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:41

Jeee..

We hebben het hier over wat aanslagen van een groepering die puur gericht zijn op de USA.. Als het nou een complete natie was die er achter zat dan werd het een iets ander verhaal, maar het lijkt er nu sterk op dat het 'maar' een groepje terroristen is..

Het is echt niet zo dat we dadelijk een moderne versie van de 2e wereldoorlog krijgen inclusief hongerwinter en noem maar op.

We hebben in de westerse wereld zoveel materieel staan dat ze het echt niet voor elkaar krijgen een stad te bombarderen.

Enige dat ze kunnen doen zijn terroristische aanslagen zoals ze gisteren in de US hebben gedaan en daar doe je gewoon heel weinig tegen. banketstaaf maar waar..

Verder is het ook zo dat je als we hier WO3 zouden krijgen echt niet ergens onder kan duiken.. Denk je echt dat er hier schuilkelders zijn voor een paar miljoen mensen? Als je gaat dan ga je met je paard *LOL*

Lighten up people.. De wereld vergaat echt niet.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje



BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:49

Haha, denk je echt dat ze dat gat daar gaan bombarderen? }>

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:23

Puck; tja, ik kan ook wel gaan panieken en mijn hamster voor de zekerheid maar in de kelder gaan zetten maar ik heb zo'n idee dat ik daar niet veel mee opschiet..

En het doel van die organisaties is echt geen wereldmacht maar over het algemeen aandacht voor hun problemen (iets dat niet echt het sterke punt van onze grote vriend Bush is)..

je kan wel gaan panieken en gaan doemdenken over aanslagen in NL en de 3e wereldoorlog maar dat lijkt mij nogal overtrokken. Maar ja, zo zit ik dan in elkaar Knipoog Bart de nuchtere hollander Knipoog Nou ja, brabander *LOL*

Tuurlijk is het erg wat er in de US is gebeurd maar moet ik me hier dan heel de dag druk lopen maken over wanneer mijn tijd komt? Wanneer er een vliegtuig op ons huis neerstort of men een autobom in een auto plant? Lijkt me niet..

Dit soort aanslagen zijn er al jaaaaaaaaren, alleen niets dat zo lomp is als dit.. Irritante is dat je er ook irritant weinig tegen kan doen (iedere gek kan met een stanleymes op een vliegtuig komen en als je dat met een paar mensen doet dan kaap je zo'n ding echt wel) en iedere gek maakt thuis zo een zooi TNT met wat spul van de doehetzelf zaak en de apotheek.. Dan kan je wel gaan panieken en bang gaan zijn maar dat lijkt mij niet echt nuttig.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 14:06

Citaat:
Waarom heeft er niemand vertrouwen in Bush? Vergeet niet dat er ook vrienden van hem op de WTC werkten. En hij leeft mee met de mensen en zal er alles aan doen om alleen de moordenaars en de verdedigers van de moordenaars terug tepakken.


Eeeh? Heb je zijn campangnes een beetje gevolgd? Enig idee wie er allemaal op hem gestemd hebben en waarom? Bush is niet echt een schatje wat dit betreft. Ik zei het al eerder en ik blijf er bij; zou me niets verbazen als dit niet gebeurd was als Gore nu president was..

Bush heeft nogal een heftig 'Ik ben Amerikaan en dus geweldig' gevoel. Heeft het idee dat de US de wereld wel ff zal leiden en dat ze niemand nodig hebben.. Een hoop verdragen en onderhandelingen zijn nietig verklaard of gestopt toen hij president was, daarmee heeft ie in het buitenland niet echt vrienden gemaakt.

Het is inderdaad iemand die alles in het werk zal stellen achter de daders aan te gaan en dat is nu juist wat mij beangstigd.. Maar goed, we wachten af wat Bush en consorten nu gaat doen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:39

Indeed..
En we hebben het hier over zelfmoord acties, dat scheelt al een hoop omdat je dan een stuk minder moet regelen. En het is dan 'minder erg' als er iets mis gaat..

IMO (maar ik zie vast iets over het hoofd) moet je dit plan hebben, wat mensen om je heen hebben met vlieg ervaring die een zelfmoord actie voor je willen doen.. Als je dat allemaal hebt heb je wat er gisteren gebeurd is zo in elkaar zitten.

je moet die mensen de US in krijgen (maar boston ligt redelijk dicht bij de grens met Canada) en je moet ff wat grotere vliegtuigen opzoeken die in boston vertrekken voor lange vluchten. Klaar..

Wat mesjes mee het vliegtuig in, bemanning bedreigen en overmeesteren, vliegtuig overnemen, richting doel vliegen en klaar..

En die mensen hoeven niet eens echt te kunnen vliegen, alleen wat navigatie en het in de lucht houden van zo'n kist. Moeilijkste is opstijgen/landen bij het vliegen maar dat hebben die terroristen niet echt hoeven doen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 22:41

Haha, tweakers is wat dit betreft niet echt een geweldig betrouwbare nieuwsbron.. Wat dit soort spul betreft hecht ik nog bijna meer waarde aan de Telegraaf *shudder*

Maar kom maar op met dat topic..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Lau07, Winna, xLauLaUx, YandexBot en 177 bezoekers