Make me beautiful

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 16:00

marel schreef:
Walgelijk, en dat moet als vermaak dienen?

Hoe cliché het ook moge klinken, schoonheid zit van binnen...Hoe dan ook, als je over iets erg ontevreden ben zou ik dit proberen op discrete wijze op te lossen, en jezelf niet te kijk zetten voor duizenden sensatiebeluste mensen. Puur mijn mening natuurlijk, ik wens je verder veel succes!

Amen

תיקון עולם

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:57

Ik denk (en ik maak me vast niet populair met deze mening Haha! ) dat mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's graag in the picture staan en genieten van de aandacht.
Ik zou, zelfs al kreeg ik geld toe, mijn vet niet laten wegzuigen op nationale tv. Maar goed, ieder zijn ding..

תיקון עולם

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:13

Honeybee"]
[quote="lis schreef:
Ik denk (en ik maak me vast niet populair met deze mening Haha! ) dat mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's graag in the picture staan en genieten van de aandacht.

Dat is dus iets wat jij 'denkt'. Maar er wel eens bij stil gestaan of er over nagedacht dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn? Zo zijn er ook genoeg mensen die zware operatie's ondergaan en waar dit ook gefilmd wordt.
Is toch ook niets mis mee?
[/quote]

Dat 'denk' ik idd. En dat er mensen toestemming geven om hun zware operatie te filmen lijkt me niet vergelijkbaar met mensen die zich opgeven voor een reality show. Er komt meer bij kijken dan alleen een operatie, je zit niet voor niets 6 weken intern.

Dat je bent afgevallen is mooi, maar ik kan me niet voorstellen dat een arts tegen zo'n jonge vrouw als jij zegt dat je liposuctie of een buikwandcorrectie nodig hebt om het overhangend vel kwijt te raken. Je kan ook sporten en zo weer een strak lichaam krijgen.

Als jij je er goed bij voelt om aan zo'n show mee te doen... Prima toch? Ik moet er iig niet aan denken

תיקון עולם

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie