Make me beautiful

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Make me beautiful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 13:53

Sommigen zullen het belachelijk vinden, anderen misschien niet, maar ik heb zojuist een aanmeldingsformulier ingevuld voor het programma "Make me beautifull".
Nu nog wat foto's toevoegen en het formulier gaat op de bus.
Nee... ik hoef geen grotere borsten, Nee... ik hoef geen maatje 36, maar een correctie en/of advies hier en daar (helemaal nu ik afgevallen ben), zou nooit verkeerd zijn. Knipoog
Ik ben benieuwd of hier nog wat achterweg gaat komen.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:29

Hallo zeg.... even tussendoor... wat mij betreft is er over dit programma niet zoveel bekend. Ik heb een aanmelding ingestuurd.. en zie wel wat er van komt.
Ik hoef écht niet allerlei neus, borst etc. etc. correctie's.
Maar mijn rode wangen.. die zou ik graag kwijt willen. Helaas wordt dit nog steeds niet door het ziekenfonds vergoed. En tja, als dat zo kan.. waarom niet? Tevens zouden mijn bovenbenen en buik wel wat minder mogen.
Maar ik zou absoluut geen dingen doen waar ik het zelf niet mee eens ben. En ook zou ik ook absoluut geen dingen bloot leggen die ik helemaal niet kwijt wil.
Dan gaat het feest gewoon over. Haha!
Ik neem aan, dat je eerst wel wat informatie krijgt over het hoe en wat. En dan... zie ik wel verder. Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:33

Barb schreef:
je word heus niet verbouwd tegen je zin in hoor. Gewoon jezelf opgeven en kijken wat daar uit komt!! veel succes OK dan!


Thnx Barb! Dat bedoelde ik nou maar net te zeggen Knipoog


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:54

Zolang ik geen antwoord krijg op al mijn vragen en wensen.. doe ik niet mee. Maar lijkt mij dat het voor zich spreekt, dat ik niet zonder enige Know how.. iets ga tekenen. Knipoog Wees gerust.. ben dan wel blond, maar zó blond nou ook weer niet. Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:13

vikki"]
[quote="Honeybee schreef:
Zolang ik geen antwoord krijg op al mijn vragen en wensen.. doe ik niet mee. Maar lijkt mij dat het voor zich spreekt, dat ik niet zonder enige Know how.. iets ga tekenen. ;) Wees gerust.. ben dan wel blond, maar zó blond nou ook weer niet. Haha!


Goed zo OK dan! maar ben je het er niet mee eens dat de mensen die niet zo sterk in hun schoenen staan als jij en die een stuk beinvloedbaarder zijn tegen zichzelf beschermd moeten worden...daar ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar... Haha!
[/quote]

Oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor.
Vind dat een slechte zaak.
Wat mijzelf betreft, heb ik altijd al wat aan de dingen willen doen die ik net noemde.. ik ga mijzelf geen andere dingen aan laten praten, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 18:27

lis schreef:
Ik denk (en ik maak me vast niet populair met deze mening Haha! ) dat mensen die zich opgeven voor dergelijke programma's graag in the picture staan en genieten van de aandacht.


Dat is dus iets wat jij 'denkt'. Maar er wel eens bij stil gestaan of er over nagedacht dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn? Zo zijn er ook genoeg mensen die zware operatie's ondergaan en waar dit ook gefilmd wordt.
Is toch ook niets mis mee?
Persoonlijk zou ik het 'niet' doen om in de picture te staan, maar puur om zelf (letterlijk) wat lekkerder in mijn vel te zitten.
Ik ben nu behoorlijk afgevallen en heb op verschillende plaatsen overhangend vel. Tevens ben ik niet over mijn gehele lijf afgevallen. Iets wat het er niet mooier op maakt. Ben al bij een aantal artsen geweest, welke plastische chirurgie geadviseerd hebben. Iets wat niet vergoed wordt, maar waar ik ook het geld niet voor heb. En tja, als er dan mensen meekijken naar hoe mijn bovenbenen of buik wat dunner worden of naar hoe mijn rode wangen eindelijk eens verdwijnen, dan lig ik daar echt niet wakker van. Zolang ik er zelf maar blij mee ben.
Ik zal niet ontkennen dat er mensen zijn die het wel puur voor de sensatie doen. Maar niet iedereen. Ik in ieder geval niet.

Maar goed, kans zal zééér klein zijn dat ik wordt geselecteerd of uberhaupt een reactie krijg op mijn aanmelding. Ik zie het allemaal wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie