Leren laarzen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Leren laarzen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 19:38

Ik weet dat topics over je verjaardag eigenlijk niet mogen, maar dit moet ik toch wel even vertellen, ik heb leren laarzen van mijn ouders gekregen!! Ben er zoooo blij mee Haha!:D

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:01

Leuk hoor!!

Heb je wel al eens eerder leren laarzen gehad? Of er mee gereden?

Ik heb namelijk ook laarzen gehad, en na 45 minuten rijden, heb ik kramp in mijn benen. Ook op mijn paard klimmen is niet zon pretje.

Ik heb ze nu ook al 2 maanden, en zon 5 keer aangehad. Frusty

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:29

je moet ze ook goed inlopen, thuis en tijd aandoen Haha! lekker trapen op/af lopen! Pas na een tijdje inlopen zitten ze lekker (heb ik van horen zeggen).
IK heb nog gewoon rubberen Lachen

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:35

welk merk heb je? en heb je een foto?

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 21:36

Gefeliciteerd!
Ik heb van de winter ook Petrie's gekocht. Ik heb ze de eerste week iedere dag 2 uur aangehad in huis (want o wee als ze vies worden), en op wat rode plekjes in mijn knieholten na ging dat prima. Daarna ben ik gewoon op mijn paard gaan rijden, het enige probleem was dat mijn voetwat omhoog kroop in de laars, dit heb ik opgelost door een zooltje speciaal voor onder de hak erin te doen. Voor de rest geen centje pijn!
Het scheelt natuurlijk wel of je ze precies op maat hebt gekocht (kuitmaat,lengtemaat en voetmaat) of dat je ze alleen op voetmaat hebt gekocht.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 22:23

newforestlover"]
welk merk heb je? en heb je een foto?
[/quote]

Ze zijn van Petrie, ik heb nog geen foto want ik zit nu op de laptop van mijn vader (compu is very kaduuk dankzij lieftallig broertje) en daar kan ik geen foto's op zetten :S:S

[quote="gabyfedde schreef:
Gefeliciteerd!
Ik heb van de winter ook Petrie's gekocht. Ik heb ze de eerste week iedere dag 2 uur aangehad in huis (want o wee als ze vies worden), en op wat rode plekjes in mijn knieholten na ging dat prima. Daarna ben ik gewoon op mijn paard gaan rijden, het enige probleem was dat mijn voetwat omhoog kroop in de laars, dit heb ik opgelost door een zooltje speciaal voor onder de hak erin te doen. Voor de rest geen centje pijn!
Het scheelt natuurlijk wel of je ze precies op maat hebt gekocht (kuitmaat,lengtemaat en voetmaat) of dat je ze alleen op voetmaat hebt gekocht.


Ik heb ze 2e hands gekocht en eigenlijk klopten de maten precies met die van mijn benen en voeten dus had ik vet geluk...En ja van dat ohw wee als ze vies worden heb ik ook last Haha! Het meisje waar ze van geweest zijn heeft er niet veel mee gereden dus nu kan ik ze precies naar mijn benen inlopen en inrijden OK dan! vet geluk mee!!

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:10

FOTO Tong uitsteken

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:29

ik heb ze op helemaal op maat gekocht. Maar het nieuwe model. Worldcup van Petrie.
Maar ze zitten nu dus nog zon 1,5 cm te hoog omdat ze moeten inzakken.
Maar afgelopen tijd vond ik het veel te warm om mijn laarzen aan te doen en aangezien mijn paard ook weer is een bui had, stond ze ook niet lang genoeg stil om mijn voet in de beugel te krijgen. Haha!

Maar ik heb er ook een paar keer meegelopen voordat ik ze meenam. Trap op en af voor zover dat ging. Maar omdat dit model extra hard is duurt het langer voordat ze ingezakt/soepel zijn.
Echt weer mijn smaak hoor!