denk ook s aan de andere beesten!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maartje
Berichten: 51
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-01 10:46

iedereen hier zit maar te zeiken over hun paarden, als er nog niks aan de hand is
denk is aan de anderen beesten
schapen worden stuk voor stuk geslacht
gewoon als niks op brandstapels gegooid
en soms hebben ze niet eens MKZ!!!!!!
ik kan daar zo boos om worden...
varkens, koeien, schapen, alsof het een speelgoed pop is, maar ze zijn levend, hebben ook gevoel!
en vermoord niet op de ergste manier als ze MKZ hebben
hebben alle mensen hier in nederland hun verstand verloren?!?!?!?!?
hier in utrecht is het nog niet
en ik kan ook best begrijpen dat als er op 1,5 km verderop MKZ is dat de stress dan begint
maar als paarden het kunnen overdragen, alleen overdragen, zou ik niet weten wat er aan de hand is
als ze je paard willen ruimen bind je je aan hem vast
als ze hem mee nemen nemen ze jouw ook mee
en wie zegt dat ze paarden met mensen mogen ruimen?!?!?!?
ik ben misschien ff erg bot
maar ik kan er zoooo boos om worden en nu begin ik bijna weer met een heel banketstaaf
ik wil gewoon dat jullie begrijpen dat er mensen zijn waar de schapen, varkens en koeien voor niks worden geslacht en ik heb daar echt heel veel meedelijden mee

ik wens wel iedereen die een paard, hond, kat, koe, varken, schaap of een ander dier heeft heeeeeel veel sterkte toe en veel succes!!!!!!!

P.S.
het is maar s goed dat nederland er achter komt dat ze te veeeeel vlees eten
en dat die dieren dan al slecht worden behandeld!!!!(nu is het nog erger)
een gemiddelde nederlander eet op een dag van zijn hele eten 90% vlees hoorde ik...dat is echt veel
wij eten met zijn vijfen 2x in de week vlees en dan +- 75 gram
het is maar dat jullie het ff weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 11:06

Goed zo Maartje! Ik vind ook dat mensen veel minder vlees moeten gaan eten.

En voor iedreen die af en toe of dagelijks vlees eet: koop eens scharrel-, of ecologisch vlees. Dan eet je vlees van dieren die een dierwaardig bestaan hebben gehad!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 18:32

Ik ben het er mee eens. Maar bovenal: ze moeten weer gaan enten!!!! Laat die Jappanners en die Amerikanen hun eigen vlees maar opkwkeken. Als ze dat van ons niet willen hebben, vreten we dat lekker zelf wel op.... Ik ben er niet vies van, als ik er zelf niets van kan krijgen als zo'n dier geënte wordt...