tweede fase

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 23:37

O mijn God, tweede fase...

Ik ben dus van de "proef-generatie Tweede Fase" dus ik heb het systeem meegemaakt toen het nog niet werkte, maar ik geloof dat het nog steeds niet werkt.

en dan ga daarna studeren en denk je: academische opleiding, fijn, word ik niet meer zo aan het handje gehouden... Frusty not!! PGO (Probleem Gericht Onderwijs heet het dan.

Erg lastig als je zoals ik in 2 weken voor een maand werkt en dan vervolgens op vakantie naar Finland gaat Haha! mijn werkgroepgenoten waren erg blij met me het afgelopen jaar!

Uit proeven aan de universiteit v Maastricht bleekn dat het goed werkte en dús... lieverds, daar zitten allemaal mensen die daar speciaal voor gekozen hebben... Frusty

De enige tip die ik kan geven is: zorg dat je je aanwent om snel en grondig dingen door te lezen, dat bespaart je heel veel tijd. En oefen in het schrijven van werkstukken enzo, zodat je dat soort dingen snel kunt. en erger je niet teveel aan inefficiënte klasgenoten want daar schiet je geen donder mee op.

Veel sterkte

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 23:48

Je kunt dat overigens omzeilen, Rieja, door je gewoon niet in te schrijven voor werkgroepen, en dan met je vragen naar het spreekuurtje van de docent te gaan. Zeggen dat de werkgroep al vol was Extreme duivel

bij ons is het nu ik aan m'n doctoraalvakken begonnen ben ineens weer heel weinig PGO en leve de vrijheid Verward mij bevalt het prima overigens, daar niet van...

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie