ooit zelf gevlogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 03:02

Vanmiddag heb ik een groot deel van m'n foto's laten inscannen en ik MOET deze gewoon ff hier neerzetten...

Datum: zondag 18 februari 2001
Locatie: tussen de 3000 en 4000 meter boven Lake Taupo, NZ.
Personen: ik zei de gek & instructor Glenn
Reden: freefall = adrenaline rush!

En ik heb nu ook een heel goed excuus als ik eens iets geks of stoms doe en mensen zeggen: "Dat doe je toch normaal ook niet?"

Nee, normaal stap ik ook niet op 4000 meter hoogte uit een vliegtuigje!

*LOL* *LOL* *LOL*

[img]../upload/29/26.jpg[/img]

[img]../upload/29/24.jpg[/img]

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-24 02:07 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 14:10

Hihi, die reactie gaf ik zelf ook toen ik de foto's voor het eerst zag, en ik ben niet eens blond... *LOL*

Nee, ze gebruiken een speciale lens waardoor je dit effect krijgt. Wel heel speciaal!

Enne Jura: ik dacht ook altijd dat ik het niet durfde, maar ik wilde wel graag. Ik vond aleen dat als ik het ergens zou doen, dat ik het dan in NZ moest doen en niet op Texel ofzo. Was ook helemaal niet bang of zenuwachtig, alleen 'very excited'!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 10:51

Hihi Kim, dan ken je mijn hoogtevrees nog niet! Zo'n ladder ga ik ook voor geen goud op, of met m'n ogen half dicht en dan niet achter je kijken. En ik woon al bijna 9 jaar in Utrecht maar ik heb elke keer wel weer een goeie smoes om de Domtoren niet te hoeven beklimmen... Maar dit is anders!

Was trouwens wel blij dat ik met m'n rug naar de piloot zat en niet bij die doorzichtige deur, zodat ik de stijging niet kon zien. Voor mij was het dus (bewust) een 'complete verrassing' om te ontdekken hoe hoog we zaten.

En zo'n fotograaf c.q. filmer (heb ook een video) meenemen naar boven kost wel wat extra, maar dan heb je ook wat.... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie