whooo oppassen aub...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 01:09

'k ben hier een tijdje niet geweest ( naja, een paar dagen ofzo, maar normaal kijk ik tig keer per dag)en heb zo 'ns ff snel de berichten doorgebladerd.
Ik krijg de indruk, dat er hier steeds meer digi-mensen komen en dat 'toevallig tegelijkertijd' de sfeer hier wat aan t minderen is ( bij vlagen). Laat ik t netjes uitdrukken.
Ik keek vroeger regelmatig op horses, nu slechts af en toe; vind de digi's soms net pagina's lijken van mensen >12 jaar ofzo..

Een enkele keer je mening voor je houden, of iets fatsoenlijker brengen, wil weleens helpen bij sommige berichten ( ik praat nu over bokt)! Een normaal sociaal-ontwikkeld mens voelt dat enigszins aan, maar blijkbaar niet iedereen.
Internet blijft internet, als je iets plaatst, is de kans groot dat er een ractie op komt, oke. Maar de 'toon' van die reactie, mwa..
Viel me gewoon op na ff geen gebok, en moest het gewoon ff kwijt!
Zie ik olifanten, of niet..?
beetje aanpassen en empathie kan weinig kwaad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, aliida, eva1969, Fientj, Fnanne, friendly, Googlebot, hagelslag, HELder, hooi, IASCrawler, Josien_, juval, maessie, moonsparkle, Nanaatjee, Paardjes83, Purkii, rien10, Rosalie_91, SemrushBot, SjakieXX, Suliko, Suusw, Tazzey, Unicorn79 en 198 bezoekers