JOEPIE! Weer buitenrijden & Voer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 00:33

Wat ik bij het bericht van Astrid al had neergezet: laten we maar van dit weekend profiteren, je weet nooit hoe het zich volgende week gaat ontwikkelen...

Dus toch zondag lekker met Ameretto het bos in, yessss!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 14:00

Voor mij GEEN bosrit dit weekend... Boos!

Krijg net het laatste bericht van het ministerie in m'n mailbox (11.45). Een nieuw geval van MKZ in Nijbroek, bij Oene. Het toezichtsgebied rondom Oene is daarom uitgebreid en flink ook: in het oosten tot aan Nijverdal, Rijssen, Markelo en zelfs Lochem aan toe! Een van de wegen die in het besluit wordt genoemd ligt op 150 m afstand van het huis van m'n ouders. Dus dat is helaas pindakaas voor Ameretto.

Het komt wel heel akelig dichtbij nu. Markelo is ook al zo gevoelig, één groot agrarisch gebied dat ook niet gespaard is gebleven bij de varkenspest...

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-24 13:01 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 19:42

Dat klopt:

-----

Versoepeling standstill mond-en klauwzeer

23 maart 2001 - De standstill voor heel Nederland wordt op zaterdag 24 maart om 12:00 uur op een aantal punten versoepeld. Deze versoepelingen gelden in een aantal gevallen niet in de ingesloten gebieden! Het betreft:

(...)

Overig: recreatie met paarden wordt buiten de ingesloten gebieden weer toegestaan. Zowel buiten als binnen de ingesloten gebieden wordt het bezoeken van maneges weer toegestaan.


----

Vanmorgen (24/3) kwam daar weer een bericht overheen, namelijk dat bericht waar ik een paar berichten geleden boven over sprak (vergroting toezichtsgebied rondom Oene).

Voor de rest van Nederland geldt wat in het bericht van 23/3 is gesteld.


_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-24 19:02 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 20:18

Haha, goed idee Mayo! Ik ga morgen toch naar paps en mams, neem ik m'n gympen wel mee en dan ga ik samen met Lau en Ameretto lekker aerobicen op het poetsplaatsje in de tuin:

Hup naar links, hup naar rechts, hihi...

*LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 146 bezoekers