tweede fase

Moderators: Dani, Leo, Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Shanna, Warboel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:17

heb in de 2e fase gezeten. en ik weet niet wat jij onder veel werk verstaat? vond het meestal nog wle meevallen (denk dat dat ook de reden is dat ik 2 keer bleef bakken) maar als je gewoon oplet ind e klas. is t ergste al voorbij. en de verslagen enzo zijn idd erg veel werk. maarja dat moet je gewoon plannen zoals dat ind e 2e fase gezegd wordt

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 09:41

ik vind 2e fase dus echt 3 keer niks. zat in de klas na de test groep. enja dan wordt er gezegd dat alles zoveel beter gaat dna vorig jaar. maarja omdat t jaar daarvoor zo fout ging, kregen wij een boel nieuwe boeken, die ook weer helemaal nieuw waren. dusja een soort 2e test groep werden wij.
vooral het 2e jaar 4e merkte ik dat t stukken beter ging dan t 1e jaar. alles liep beter leraren wisten wat er moest gebeuren. en t rooster zat ook een stuk beter in elkaar. maarja ik bleef t een klote systeem vinden. je moet er zelf heel veel voor doen. ik dacht dat t vrijer was. maar dat was t helemaal niet je moest alles doen zoals de leraar wilde en daar mocht je niet van afwijken. en ook de leraren waren op een bepaalde manier erg gestresst.
Nu zit ik in 5/6 Vwo bij de dagopleiding van t volwassene onderwijs. en de sfeer is zo anders. Je krijgt een schema en je bepaald zelf wat je daarvan doet. doe je t niet dan is dat jouw probleem zij maken zich daar niet druk over. ze geven aantekeningen schrijf je die op dan heb je der wat aan doe je t niet dan niet. kastopdrachten en cijferopdrachten moet je wel maken. maar wanneer je dat doet is ligt vaak gewoon aan jezelf. ik dnek dat veel leraren van de gewone school heel veel van die houding kunnen leraren. en ik dnek dat dan de baan van leraar zijnde een stuk minder zwaar wordt en ze gewoon niet meer zo gestresst zijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie