Maxima

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:16

Ik vind haar wel leuk...zonde dat ze nou in van die truttige Bea kleren moet lopen.
Enne...het flatteert haar ook niet. Ze is best stevig gebouwd en...ze heeft ballonkuiten! Party!! En dat onder zo'n kuitlang rokje...ze zal zich vast doodschamen!



moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:26

Ik zeg niet dat je volmaakt bent als je dun bent, ik zeg zelfs niet dat je volmaakt bent als je geen ballonkuiten hebt. Maarre....ze HEEFT wel ballonkuiten en ze zal zich wel doodschamen...niet OMDAT ze ballonkuiten heeft, maar omdat ze kleren aan moet die dat lekker accentueren!!!!
Ik ben niet bepaald tevreden met mijn achterwerk en ik schaam me dood als ik de straat op zou moeten met iets wat mijn reet lekker accentueert....liever verbloem je zoiets!
Enne...volmaakt is niemand, maar als ik het over mezelf heb, ben ik liever dun, zoals ik ben...alleen dan minder zadeltassen.... Party!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:41

Hahahahahaha...zie je lekker alles hangen... Misselijk
Maar ja...wie verwacht er nou dat ie naast je staat????? Haha! Of wist je dat?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:13

Hahahaha...Vikki..ik heb niet op jouw kuiten gelet!
Bij Maxi valt het gewoon op, met die stijve jurken, panty's en schoenen.
Als je op foto;s zag hoe zij altijd gekleed was, kan ik me niet voorstellen dat dit haar eigen keuze is.
Schoonmoeders.... Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amable, Anoukjuuuhh, Britta31, Corien_, Eapy, LiDi, Maanon_, Mews, Niika, Nikkii026, pinto_1, Suusoi en 194 bezoekers