mmhhzz.. oogontsteking...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 10:16

Heb al 3 weken ofzo last van mn oog (sindsdien is ie ook rood en beetje dik enzo) en sindsdien al beetje opletten da'k mn lenzen niet de hele dag in heb. Gister dus wel de hele dag ingehad en deed echt ontzettend pijn gewoon wanneer ik hem er uithaalde (net als nu nu'k voor de pc zit.. begint nu ook te tranen, ARGH!), en vanochtend nog steeds last van.. dus toen net maar eens een keertje naar de huisarts gegaan (op aandringen van mn moeder overigens, ben zelf te koppig om te gaan *LOL* ) Maar nu denkt de huisarts dus dat mn oog ontstoken is.. dus nu heb'k dr een zalfje voor dat ik 3x per dag er in moet doen en mag ik 1,5 week ofzo mn lens nie in.. dus nu loop'k lekker met maar 1 lens in, terwijl mn rechter oog op moment een sterkte van -5 heeft (normaal -4)

dus agh jah.. gaat wel weer over, maar is wel ff flink poedersuiker! doet best pijn Boos!

_________________
<FONT COLOR="RED">-=..the unsteadiness of love sux..=-</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-09-05 10:17 ]</font>


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 16:32

heb ook een bril jah, maar die draag ik nooit, en daardoor heeft ie ook nog sterkte -2,5 ofzo en heb nu beide -4 dus qua sterkte is het ook nie echt wat Tong uitsteken

maar is best wel irri eigenlijk de hele dag met maar 1 lens lopen *LOL* hopen dat het zo op mn werk wel beetje goe gaat met half zicht Verward
agh jah.. anders moe'k maar eerder naar huis toe hè Party!! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Bontfire, ComscoreBot, Evilou, Ghazella, LilChar, Sodeletuut, Syzygy, Vavane en 167 bezoekers