over het sluiten van de manege

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 13:53

Dit staat op de site van het ministerie van Lanbouw enz.

Vraag:Wat mag ik nog met mijn paard?

Vervoer over de openbare weg is niet meer toegestaan. Hier valt ook het berijden van paarden onder. Het is ook niet meer toegestaan te lessen op de manege (het bezoeken van een veehouderij, dus ook van een manege, is namelijk verboden). Als u uw paard heeft ondergebracht op een veebedrijf, dan mag u het daar niet bezoeken of verzorgen.

Hieruit blijkt toch duidelijk dat je niet meer naar de manega mag. Helaas voor ons (ik sta niet op een manege maar wel op een boerderij met koeien en schapen dus voor mij is het helemaal buiten kijf). Het is heel vervelend maar het is nog vervelender voor de echte gedupeerden. Wij hebben alleen een bezoekverbod op de paarden (wat ik best lastig vind hoor laat ik duidelijk zijn) maar dit staat in geen verhouding tot alle andere ellende. De paarden (honden en katten) worden in geval van in ieder geval niet afgemaakt. GODZIJDANK.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Angelaa2, Bielsje, carineken, Galja, Googlebot, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Prairy, ReadTheRulez, Rox87, Selima, sinnekinne, sorayamagic2, stoer, Tessaaa, Whisky00, Xhiske, xSannee, YandexBot, zuperzmoker en 70 bezoekers