Boom voor het leven..voor de nagedachtenis, Dorine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Boom voor het leven..voor de nagedachtenis, Dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 01:06

Dit leek mij een mooi initiatief voor de nagedachtenis aan Dorine....

Afbeelding

"Betreft: actie 'Bomen voor het leven'.
Geachte Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor uw belangstelling voor de actie 'Bomen voor het leven' waarmee het Koningin Wilhelminabos gerealiseerd wordt; het bos, ter herinnering aan dierbaren die overleden zijn aan kanker. Het bos is eigendom van Staatsbosbeheer en onderdeel van boswachterij Roggebotzand nabij Dronten. De eerste bomen van dit bos zijn op 9 december 2000 geplant en de plaquettes met de eerste ruim 5000 namen van overledenen aan kanker werden in het bos op een speciale plaats onthuld. Op zaterdag 30 november 2002 heeft al weer de derde 'bomen voor het leven'-dag, in het bijzijn van 6000 personen, plaatsgevonden.
Gezien de grote belangstelling voor de actie wordt het initiatief ook voor aankomend jaar voortgezet.
Voor elke € 35,00 die voor 30 september 2003 wordt overgemaakt wordt hetzelfde jaar nog een boom in het Koningin Wilhelminabos geplant. Enige tijd na storting ontvangt u een antwoordkaart waarop u de naam/namen van uw dierbare overledene(n) kunt invullen. In oktober 2003 ontvangt u vervolgens het op naam gestelde plantcertificaat en wordt de naam van uw dierbare(n) gegraveerd in heldere glaspanelen.
Op zaterdag 29 november 2003 zal de 4e 'Bomen voor het leven-dag' plaatsvinden. Tijdens de 'Bomen voor het leven dag' worden de bomen geplant en de glaspanelen onthuld.
Vanzelf-sprekend wordt u hiervoor uitgenodigd. De Stichting Nationale Boomfeestdag doneert van iedere € 35,00 die gestort wordt, € 11,00 aan het KWF voor onderzoek naar kanker.
Het gironummer is 110500, ten name van Stichting Nationale Boomfeestdag, Driebergen.
Vermeld bij uw donatie 'Koningin Wilhelminabos 2003'.
Voor actuele informatie kunt u kijken op www.boomfeestdag.nl of www.wilhelminabos.nl
Wij hopen dat de gedachte dat u meehelpt aan het realiseren van het Koningin Wilhelminabos u tot steun zal zijn bij het verwerken van uw verdriet.
Met vriendelijke groeten, mede namens de Nederlandse Kankerbestrijding/Koningin Wilhelminafonds (KWF) en Staatsbosbeheer,


P.J. Derksen
Directeur Stichting Nationale Boomfeestdag"


De boom verbindt in weer en wind
de wereld met de wolken
om met zijn takken onze groet
naar boven te vertolken
waar zij, door ons zo teer bemind,
het hemelrijk bevolken.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 13:54

Botervlieg schreef:
Maar: ieder zijn meug; dit is slechts mijn mening.


Gelukkig ken ik wat mensen bij Staatsbosbeheer Flevoland (zal ze ernstig toespreken Tong uitsteken ) dus je hoeft je geen zorgen te maken Botervlieg! Knipoog

En Cassidy, ik vind het een mooi idee als het via jou loopt, houdt het ook overzichtelijk... ik zal dan aan jou een donatie doen ook.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 163 bezoekers