Nekpijn, hoe lang duurd dit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Nekpijn, hoe lang duurd dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 17:58

Hoi allemaal,

Ik ben 29 juni van 'het liefste paard van stal' afgedonderd (buiten op gras). Sinds die avond heb ik dus nekpijn. Eerst heel erg, nu minder. Ook had ik heb ik een prop in mijn keel. Mijn vraag is dus: hoe lang zit je hier mee? Iemand hiermee ervaring? Of heb ik een whiplash gevalletje? (Zal wel niet, maarja tis toch niet zo fijn, die pijn!).

Danielle

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:01

Ga naar je huisarts en laat je doorsturen!! Als het al een tijdje duurt kan er iets scheef geschoten zijn, hoeft niks ernstigs te zijn, maar zekerheid voor alles. Succes

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:03

Nou, ik heb in november mijn nek pijn gedaan toen ik vergeten ben te bukken toen we naar buiten gingen rijden. De eerste week had ik constante hoofdpijn. Daarna werd dat minder maar als ik in 1 positie zat had ik weer last van mijn nek (de hoofdpijn was waar de nek overgaat in het hoofd) Nu heb ik er ook nog last van. Vooral in een stress periodes heb ik er last van.
Dit is nu al 3 kwart jaar geleden. Dus ja ik weet nie thoelan het nog duurt. Ben ook nog nooit naar de dokter geweest ofzo dus weet niet precies wat het was.

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 18:22

youngster schreef:
Ga naar je huisarts en laat je doorsturen!! Als het al een tijdje duurt kan er iets scheef geschoten zijn, hoeft niks ernstigs te zijn, maar zekerheid voor alles. Succes


Hoi hoi,
Ik dacht misschien dat er al iets niet goed zat omdat ik soms een prop in mijn keel heb, wat soms weer terug komt. Maarja dokter geeft wat pijnstillers en aankijken maar... Helaas is mijn eigen dokter op vakantie, maar misschien kan een invaller een andere kijk hierop geven! Bedankt!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:22

Ik zou gelijk naar de chiroprakter gaan. Dan is er iets scheef geschoten. En die helpt je ervan af en ook van de pijn.

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 18:27

Sweetieponys:
Kan je daar zomaar heen of moet je speciaal via je dokter een afspraak maken?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 18:51

Nee voor een chiropraktor hoef je niet eerst naar de dokter!! Is een hele goede optie om daar eens langs te gaan!!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:52

Ik zou eerst naar de dokter gaan ipv gelijk naar de chripracter...
Misschien is fysiotherapie beter op zn plaats bij je klacht.
Ik denk dat de huisarts daar het beste over kan oordelen.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:21

Danijelle schreef:
Sweetieponys:
Kan je daar zomaar heen of moet je speciaal via je dokter een afspraak maken?


Daarvoor hoef je niet langs de dokter. Je hoeft alleen maar de chiropractor in de buurt te bellen voor een afspraak.

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 07:46

Ik moet zowiezo vanmiddag naar de Fysio, ik laat hem er iig naar kijken. Bedankt!