Wat mankeer ik toch?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 14:29

Huilen Huilen Ik voel mij zwaar verrot en het ergste is dat de dokters niet weten wat het is. Ben al ruim 4 weken zwaar verkouden, afgewisseld door koortsaanvallen en een griepgevoel. Dus ik donderdag naar de dokter en er is gelijk bloed afgenomen om te kijken of het geen malaria (ben in de tropen geweest) of zoiets is. Kwam dus nix uit, maar nu baal ik eigenlijk nog meer. Op het moment kan ik niet eens meer mijn nek bewegen door die opgezetten klieren en zweet ik mij na trapje lopen al te pletter. Maandag begint mijn studie en ik heb het gevoel het helemaal niet aan te kunnen en zelfs naar mijn paard gaan is een drama. Jeetje wat moet ik nu? Misschien volgende week maar teruggaan naar die dokter? Jarenlang niks gemakeerd en nu krijg ik dit. Bah bah bah. Ben blij dat ik even mijn frustraties van mij af heb kunnen tikken.



Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 17:39

Bedankt allemaal! Ik ga denk inderdaad maar even terug! haha dorine, dat is denk ik bij mijn dokter de weg om iets voor elkaar te krijgen, gewoon flink drammen!! Helaas ben ik daar niet zo goed in, maar ik ga hem toch volgende week weer lastig vallen. Hij krijgt er trouwens ook best aardig voor betaald, dus...
Maar goed, ik heb stille hoop dat het misschien toch vanzelf weggaat. Maar ik had net weer iets raars, echt vreselijke pijn in 1 oor en later kwam er waterig bloed uit. Verward Pfff, kan soms echt moe van mijzelf worden. Het zal toch wel een keer over gaan neem ik aan. In ieder geval bedankt voor jullie lieve en motiverende reacties, ik zal die dokter es even aanpakken!!!! *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Domi_94, Eelmo, Eleeke, Elegance_, Iselda, Lau07, ogidni, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, YandexBot, Zilfstar en 61 bezoekers