Ik vind het echt niet leuk meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Ik vind het echt niet leuk meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 17:21

Ik kom net met m'n kleine zusje van de winkel af, zie ik een donkere jongen schat zo'n jaar of 30 in een steegje zo bij de buurvrouw de tuin in pissen. Ik zeg tegen hem "Vind je dat normaal?", begint ie te schelden, ja appelflap, ga toch weg joh, wat moet ik anders, moet ik het in m'n broek doen" Sukkel, dus ik kijk hem kwaad aan. Komt ie naar ons toegerent, wij snel doorlopen, zegt hij: "Ja jou krijg ik nog wel". Scheve mond

Ik zie hem in het blok naast onze woning de flat in gaan...
Lekker weer zo'n eentje. De overvaller die vorig jaar de snackbar heeft overvallen, is sinds kort vaak bij onze buurjongen te vinden. Paar maanden terug stond hij al bij mij voor de deur toen ik alleen was, hij zei: "Oh woon jij hier", ik zo "Ja, wat moet je hier, zou je hier niet eens rap wegwezen, je hebt hier niks te zoeken". Waarop door de wind de tussendeur in mijn huis keihard dichtklapt en hij van schrik wegrende.

Vorige week zag ik die overvaller al bij ons balkon omhoogklimmen, hij moest bij de buurjongen wezen, ze waren hun sleutel vergeten.

Ik voel me echt niet veilig meer hier, diezelfde man/jongen van zonet ging naar de woning van mijn buurjongen.

Zal ik de politie bellen dat ik dat gehang van die klojo's hier zat ben, of haal ik me dan nog meer ellende op de hals.

Ik was zonet echt bang Verdrietig

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 17:26

GVD nu staat hij al onder m'n raam te eikelen... Gelukkig komt mijn vriend zo thuis...

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:27

tssssk zelfs in Meppel ben je dus niet crimi vrij

succes ermee Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 17:31

Ik vind het ook echt niet grappig, maar wat doe ik er aan?

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:33

niets, maar een optie is, niet laten merken dat je bang bent, dat willen ze juist...

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:35

Je kunt altijd gewoon de politie bellen, die zullen aan de mensen die jou overlast bezorgen heus niet zeggen dat jij hun hebt gebeld.

Kan me voorstellen dat je je dan niet echt veilig voelt.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:37

Wat vervelend lijkt me dat, als je je niet veilig voelt in je eigen huis. Politie bellen zou wel een optie kunnen zijn, maar je weet nooit wat voor ellende je je op de hals haalt als ze erachter komen (of een vermoeden hebben) dat jij degene bent die de politie heeft gebeld. Misschien kan je gaan kijken naar een ander huisje. Is wel meteen een drastische oplossing, maar als je je niet veilig voelt in je eigen huis...

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:57

jij hebt ook altijd pech..
(die overvaller van de snackbar was dat d esnackbar in de oosterboer teovallig??
sterkte ermee

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:59

Caar schreef:
Je kunt altijd gewoon de politie bellen, die zullen aan de mensen die jou overlast bezorgen heus niet zeggen dat jij hun hebt gebeld.

Kan me voorstellen dat je je dan niet echt veilig voelt.


De politie doet echt super weinig aan zulke dingen, ze besteden meer tijd aan bonnetjes uitdelen.
Maar echt super asociaal van die vent om bij iemand in zijn tuin te gaan staan plassen en daarna nog iemand geen bedreigen ook, ziek gewoon!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 21:10

alja schreef:
jij hebt ook altijd pech..
(die overvaller van de snackbar was dat d esnackbar in de oosterboer teovallig??
sterkte ermee


Ja, die ja. Ik weet niet wie er verder bij was, maar zullen ook wel 'vrienden' van hem zijn geweest. Voor hem ben ik op zich niet zo bang, hij is scheiterds benauwd voor mijn vriend, dus ik maak me om hem niet zo'n zorgen. Maar toch geen fijn gevoel dat je weet dat ie zich bij je buurman heeft 'gevestigd'. Geen lekker lui hoor, al hoewel met m'n buurman geen problemen heb. Wel drugsverslaafd, hij kan niet eens meer normaal praten, hij stottert Lips are sealed

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 21:11

Lobje"]
[quote="Caar schreef:
Je kunt altijd gewoon de politie bellen, die zullen aan de mensen die jou overlast bezorgen heus niet zeggen dat jij hun hebt gebeld.

Kan me voorstellen dat je je dan niet echt veilig voelt.


De politie doet echt super weinig aan zulke dingen, ze besteden meer tijd aan bonnetjes uitdelen.
Maar echt super asociaal van die vent om bij iemand in zijn tuin te gaan staan plassen en daarna nog iemand geen bedreigen ook, ziek gewoon!
[/quote]

Ja klopt ze doen er niks aan, ik ga me er gewoon niks van aantrekken, ik zie wel.

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:24

Tja mag niet discrimimeren maar dat aso gedrag zie je veel terug bij buitennlanders...

Trouwens wat is appelflap?? Die kende ik nog niet...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:43

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar wat appelflap is Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:17

Summertje vertel: wat is appelflap?? Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:21

Ik zou er iig wel melding van maken, wanneer er steeds meer klachten binnenkomen dan wordt het écht wel een keer aangepakt hoor.
Ik zag vorige week nog op TV hoe een jongen uit zijn huis gezet werd door overlast. Hij had ongure vrienden continue 'op bezoek' en dat werd te gortig toen is hij na een aantal waarschuwingen uit zijn huis gezet.

SUcces!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:47

Ik zou gaan kijken of nog meer flatbewoners er last van hebben. Samen sta je immers sterker dan in je uppie.
Ik zou er ook in ieder geval melding van maken dat je overlast hebt dan hun, maar of er daad werkelijk iets aan gedaan kan worden weet ik niet.

Succes!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:00

Als je het niet meld bij de politie doen ze zeker weten niks.. waarschijnlijk rijden ze vaker een rondje door de buurt om op te letten, maar idd meer zullen ze niet doen..hij heeft jou niet aangevallen, maar een medling maken kan je wel doen, staat het in iedergeval genoteerd daar!!