De aarde over 5/200 miljoen jaar (animal planet)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

De aarde over 5/200 miljoen jaar (animal planet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 21:41

heeft iemand deze docu gezien? Het ging erover dat de mens was uitgeweken naar een andere planeet, en een ruimte sonde terug naar de aarde stuurde. Hier namen we een kijkje op de aarde over 5, 100 en 200 miljoen jaar.
Mooi gemaakt, maar hoe ze het verzinnen?? (hij is nu weer bezig trouwens)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:14

Ja, intressant, met Vlissen en... Padders?
Euhm, Haaiofroten ofzoiets *LOL* Ik heb me kostelijk vermaakt maar het was wel erg laat!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 09:58

sharcopath Haha!
Afijn, het komt er op neer dat het enige intelligente leven op aarde over 200 miljoen jaar, inktvissen zijn. De squid en de mega inktvis, wat er een beetje uit ziet als en olifant op 8 poten. Vond het erg intressant, vooral hoe ze gedacht hebben dat een bepaald dier verder evolueerd (met andere woorden, hoe kom je erop Haha!)

Idd, vlissen en hummingbeatles Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 10:18

En Schuilvissen.... die schokken uitdelen van 1000 volt.
En hoe heten die dingen ook alweer die de vissen hebben 'verdreven', zilverzwemmers ofzo?
Soort kril alleen dan zijn die kreeftedingetjes zeker 10 cm groot.

En die inktvisachtige dingen die een naam hebben wat klinkt als Gibbons, ze denken dat die op den duur de nieuwe beschaving gaan vormen.

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 10:59

Dat waren de Squibons ofzoiets... En wat vond je dan van de zilverspinnen die knaagdieren opfokken alsof het koeien waren.. voor eigen consumtie.. Volgens mij hadden ze wel een soort van wetenschappelijk onderbouwde verklaring voor dit...

De eindconclusie dat er vanuit de inktvissen uiteindelijk weer intelligent leven op aarde zou zijn vond ik een beetje ongeloofwaardig, maar voor de rest was het erg goed gemaakt!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:45

Ik vind het ook wat eentonig, zoveel inktvissen...
Reuze inktvissen in de oceaan (Ja, want dan hebben we nog maar 1 continent dus ook maar 1 grote oceaan) van 38 meter, reuze inktvissen op het land, kleine intilligent inktvissen die door de bomen zwieren

De hoogste bergen zijn dan te vinden op het continent wat voorheen Australie was, daar vliegt een soort kraanvogel met 2 minivleugeltjes langs zijn kop, dan een paar gewone vleugels en dan zijn poten welke ook helemaal bevederd zijn.
Hij eet die intiligente spinnen die webben maken zo groot, dat ze een heel dal overspannen.

Wat vonden jullie trouwens van de kruipslijmerd? Of die reuzeschilpadden, de grootste levende dieren ooit.

(Ik kan me voorstellen dat mensen welke de docu niet gezien hebben nu echt totaal de draad kwijt zijn Haha! )

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:27

Ik heb het ook gezien! Was ram gaaf die dieren! Ik vond die kip met die ene poont zo grappig Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 13:19

dat was geen kip, dat was een slak Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 13:30


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:44

stef schreef:
dat was geen kip, dat was een slak Haha!


Ehm...ja. Lijkt me geweldig om mee de maken. Haha!

In elk geval zijn de slakken dan wat sneller (maar die ene plofte wel in dat gat Knipoog)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 14:58

yep, en werd voer voor een mega vleesetende plant Haha!