ahhhhh banken (rabo)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:38

Het zijn echt een stelletje amateurs bij de Rabobank, ik ben blij dat ik er weg ben.
Ik ging verhuizen van de Rabobank in de ene plaats naar een Rabobank in de andere plaats. Ze hadden netjes opgebeld van tevoren of dat de bedoeling was; ja hoor prima. Waren ze ff 2000 gulden kwijt door het verhuizen, daar kwam ik achter toen ik wilde pinnen. Het is uiteindelijk wel weer terecht gekomen, maar het is toch slordig.
Vervolgens ging ik weer verhuizen, maar ik wilde met mijn bank ik m'n oude plaats blijven zitten. Ipv te bellen, deden ze het deze keer maar gewoon. Ik geklaagd en het werd weer teruggedraaid, toen ontving ik opeens ook de post van mijn broer ook op mijn adres.
Ik wilde m'n totaalpakket opzeggen, waarmee ook mijn creditcard kwam te vervallen. Belt die muts even later op; "Ik heb per ongeluk ook uw pinpas laten vervallen en dat valt ook niet meer terug te draaien".
Mijn portemonnee werd gestolen en ik belde de rabo om m'n passen te laten blokkeren, ga ik een paar dagen later nieuwe bestellen, zegt die troela; "Nou, we zullen dan eerst maar eens die andere passen blokkeren".



Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:37

Odin schreef:
Als bedragen gecorrigeerd worden, kunnen ze bij de bank een zogenaamde "valutadatum" meegeven, dat houdt in dat de datum dat het bedrag van je rekening is afgeschreven, ook de datum wordt dat het geld er weer bijgestort wordt. Dan heb je dus geen renteverlies! Je zou hierop kunnen aandringen als je nog contact met de bank hebt, of anders het verschil laten uitrekenen wat je aan rente eventueel gemist hebt, en dat bedrag door je bank laten vergoeden.


Rente bij de Rabobank? Ja, betalen als je rood staat misschien, maar ik heb op m'n laatste rekening nooit een cent gekregen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Amazonbot, Besje, Facebook, GoogleAdsense, Ilse_C, Laj1, Marcella, PollyPancake, Selina, Suusw, Syzygy, Toffeltje, Typhoon en 210 bezoekers