ballenwerper

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

ballenwerper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 22:48

Ik heb vandaag een chuck it gekocht.
Zón stok waar je je balletje makkelijker mee weggooit voor de hond.
Het is echt een uitvinding !!
Je hoeft niet meer te bukken en je hebt die kwijlbal niet elke keer meer in je handen. (1 van mijn honden heeft n.l. nogal last van overmatige speekselaanmaak). Je hoeft ook maar weinig kracht te zetten om die bal verweg te werpen..
Ben er erg blij mee..
Wie heeft hem nog meer ?? Ik ben alleen bang dat hij niet echt stevig is dus snel afbreekt. Hoe is jullie ervaring ermee?

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:58

Hmm.. Ik weet niet echt wat je bedoeld. Maar volgens mij zag ik dat laatst in de dierenwinkel. Het was een roze stok geloof ik met aan het uiteinde een bal. Is het zoiets? Vroeg me al af wat dat was. Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 23:00

ja idd die was het. Ik vond ze altijd te duur maar nu waren ze in de aanbieding dus heb er 1 meegenomen om te proberen...

Ik heb trouwens een blauwe Knipoog

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 10:33

Ik weet welke je bedoelt, heb er laatst ook nog naar staan kijken.
Maar aangezien die domme hond van ons alleen achter het balletje aan rent en hem niet pakt, kan ik er natuurlijk achteraan gaan lopen rennen..Haha!.. vandaar toch maar niet gekocht..

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 10:44

Nou dat ding is ideaal!!! Ik kon nooit verweg gooien en mijn Tracy mag wel eens meer in actie komen dus dat ding is perfect voor ons Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:00

in Canada in een dierenzaak had je er allerlei versies van, ook voor speelbeesten enzo... handige uitvinding
mijn oom had voor zijn hond gewoon eentje met een bal, als je er hard mee gooid en de hond begint moe te worden... raak je veel ballen kwijt Haha!
Schijnheilig denk dat ze daar op de golfbaan nog regelmatig een tennisbal zullen vinden Haha!
Onze hond intereseerd een bal totaal niet...

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:28

Yep ik heb hem ook, 2 zelfs, was in de aanbieding, maar die gaat door naar iemand anders nu.
Ontzettend handig.
Omdat mijn hond niet moe te krijgen is is het ook wel handig, ver gooien Tong uitsteken

Die van mij kwijlt niet zo veel maar toch is het handig, met het kwijl wat er wel zit en al het zand etc Haha!

En ze breken niet af hoor, ze zijn erg stevig.

Niki

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:17

heeft iemand er een foto van want ik wil het wel eens zien!

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:20

Dit is hem:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Niki

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 19:52



ik was ook al op zoek geweest naar een foto.. maar inderdaad dit is hem Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:05

Moonlover schreef:
Maar aangezien die domme hond van ons alleen achter het balletje aan rent en hem niet pakt, kan ik er natuurlijk achteraan gaan lopen rennen..Haha!.. vandaar toch maar niet gekocht..


same here Haha!
maar vind het wel een grappige uitvinding Lachen

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:04

Ja is hele handige uitvinding. Vooral voor mensen die ook niet mogen bukken ofzo. Maja mijn hond rent er alleen achteraan en rent dan terug en mag ik weer de bal halen. Frusty

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 11:20

Sommige honden moet je echt leren aporteren. 1 van mijn honden vond er in het begin echt niets aan. Onze jongste reu, vond het vanaf pup af aan al prachtig en heb ik wat dat betreft nooit wat hoeven leren.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 12:37

Onze hond vind het geweldig! Nou ja een keer dan. Hij brengt het balletje of stok dan braaf terug, maar je ziet haar al denken. Schijnheilig De tweede keer rend ze met het voorwerp heel enthousiast naar je toe, om je vervolgens hard voorbij te rennen en ver echter je de bal of stok te begraven.

Dusse ik moet meteen een graafmechanisme hebben.

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:44

Ik heb hem toevallig gisteren gekocht! Was inderdaad in de aanbieding nu.
Mijn Laekense Herder Sjefke is helemaal maf van ballen, dus die vindt het geweldig. Alleen moet ik zelf nog even een beetje oefenen om de bal goed weg te slingeren, dat vergt wel enige handigheid ben ik achter gekomen!

Maar als je hond niet van ballen of apporteren houdt kun je je geld inderdaad beter aan iets anders uitgeven! Haha!