3 jr. meisje overleden door nalatigheid politie

Moderators: Leo, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:20

Djiezzzzzzzzz
(Heel l*llig misschien hoor, maar het schoot even door m'n hoofd: zou het ermee te maken hebben dat het een meisje was? Jongetjes zijn toch veel waardevoller als kind daar dan een meisje? Of is dat heel ziek gedacht?)

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:41

DunnitsMystery schreef:
egh.. heeft iemand er al aangedacht dat dit echt perongeluk kan zijn? het is vreselijk voor dat kind maar ik zie allemaal posts als "wat een rotstreek" en "stomme politie" etc etc.. Het enige wat we weten is dat het gebeurt is niet hoe en wat.. En zolang hier in nederland ook nog mensen dood gaan in de cel doordat er niet op ze gelet wordt ga ik geen oordeel vellen over de politie in een land waarvan ik niet eens weet hoe het reilt en zeilt kwa politie. Misschien hebben ze het wel zo enorm druk daar dat zoiets als een telefoontje idd vergeten kan worden.

Als het gaat om een (mensen)leven is het altijd onvergefelijk. Er zijn van die dingen, die vergeet je niet........ daar is gewoon geen enkel excuus goed genoeg voor. Maakt niet uit hoe of waar.
Bovendien, als het in Nederland gebeurt komt dezelfde (terechte!) kritiek.
Snap je punt dus niet.

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:49

Sonja schreef:
(Heel l*llig misschien hoor, maar het schoot even door m'n hoofd: zou het ermee te maken hebben dat het een meisje was? Jongetjes zijn toch veel waardevoller als kind daar dan een meisje? Of is dat heel ziek gedacht?)

Daarom schreef ik het ook in vraagvorm tussen haakjes....
Je kunt idd niet zeggen dat het zo is, maar ik moet zeggen dat het wel het eerste was wat door m'n hoofd schoot. Je hoort vaak van die vreemde verhalen, en kennissen van mij hebben een Chinees meisje geadopteerd, dat in eigen land 'ingeleverd' was omdat het 'maar' een meisje was.....

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:30

DunnitsMystery schreef:
Hey dat je kwaad bent is niets mis mee. Betekent alleen maar dat je je voor meer dingen intresseert en betrokken mee bent dan alleen jezelf Knipoog

Mooi moment om lid te worden van Amnesty International voor wie dat nog niet was.... Knipoog Zet je woede om in iets positiefs!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie