3 jr. meisje overleden door nalatigheid politie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:23

Er wonen 1 miljard mensen in China, dus ik kan me voorstellen dat er wel elke dag wat triests gebeurd daar.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:49

dunnit, in nederland zou de politie aangeklaagd worden voor verwijtbare verwaarlozing met de dood tot gevolg, denk je niet. Sommige dingen gebeuren idd niet express, maar dat doet weinig af aan de verwijtbaarheid. Je kan natuurlijk ook kijken naar de cultuur verschillen, maar dat is weer iets anders natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Prima op 26-06-03 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:52

Dat is waar.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:30

Desiree, dat is makkelijk te zeggen zo vanuit je luie stoel (in het luxe Nederland).

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:18

Er starre houding desireetje, daar win je het niet mee in de wereld. Het is beter om je gezichtveld zo breed mogelijk te houden.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:36

sorrie desiree. Huilen . Ik ben eigelijk helemaal niet star hoor. Dan ken je me niet. Heb alleen soms een uitgesproken mening. Dat is wel anders dan star zijn. Soms wordt het ook wel eens verward door sommige mensen met arrogantie.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:59

Desiree schreef:
Mijn uitspraken kunnen zoals jij weet ook erg "uitgesproken" zijn, wat andere mensen dus zien als hard. Maar denk je (is niet tegen jou persoonlijk gericht) dat als ik werkelijk hard zou zijn, dat ik me nog iets zou aantrekken van bepaalde misstanden in de wereld?


Maar schat, je moet ook niet de hele wereld op je schouders meenemen. Het lost niets op en draagt niets bij.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:44

Eerst de oorzaak achter halen, dus waar komt je gevoeligheid dan vandaan. Jezelf veranderen zal je nooit lukken, want mensen veranderen niet. Wel kan je het probleem beter tackle-en als je weet waar het vandaan komt (uit je jeugd ofzo) en het dus zo makkelijk te beredeneren valt, waardoor je weer makkelijker dingen kan relativeren en je gevoel kan reguleren.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Callisto04, DDD3, Es_ther, Jara, Karlijn_dv, katinker, Lijsken, Mo_86, Roosch, Sica, SteffiiY, Tango1979, Valerie93 en 182 bezoekers