Iemand enig idee...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 12:08

wat het kost als je geflitst bent met bijna 50 km te hard in de bebouwde kom??

Huilen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 12:12

Haha je moest eens weten...

*zucht*

mijn eigen stomme rotschuld...en dit is helaas niet de eerste keer. Meestal zie ik ze wel en kan ik op tijd remmen maar nu dus niet. Hij was verdekt opgesteld en de camera zat in de grill verstopt. Boos!

Wie bedenkt nou ook zoiets...30 km per uur... Schijnheilig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 12:13

Dank je Dimmelim, ik ga meteen kijken!

Oops...

overschrijding doorgetrokken streep f 250,-
door rood bij stoplicht rijden f 180,-
rechts inhalen f 180,-
geen gebruik maken van autogordels f 90,-
geen geldig keuringsbewijs (APK) Boetebedrag: HFL. 180,00
Bumperkleven tot 80 km: Boetebedrag: HFL. 280,00
meer dan 80 km: u moet voor de kantonrechter verschijnen en kunt naast een geldboete ook een ontzegging van de rijbevoegdheid krijgen

0:)

Nu nog die boete opzoeken...
_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-08-29 12:16 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-08-29 12:25 ]</font>


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 12:18

Geen wegwerkzaamheden nee, gewoon een bord met 30.. Boos!

Ja ik ben eigenlijk al bang dat ik mijn rijbewijs of auto kwijt ben of moet voorkomen ofzo Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 12:27

Ik moet mezelf echt wat beter gaan gedragen, als ik lees waar ik me allemaal aan schuldig maak (zie lijstje ergens hierboven)...

Slecht... Frusty

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 14:10

Tja stom stom stom Frusty

Heb het weleens eerder gehad en toen werd ik 100 meter verder aangehouden. Die keer was ik trouwens aan het inhalen en dat was vandaag weer zo. Die auto voor mij reed maar 30 en ik had haast enzo, en ik haalde in en ik maakte meteen lekker vaart om door te rijden (mijn auto trekt lekker snel op) en toen... FLITS...

Ik zag de auto en vond het eigenlijk wel verdacht, maar nog geen halve seconde later was het al te laat. Meestal ben ik wel handig in die dingen en heb het snel door, maar mijn reactievermogen was dit keer net te laat Boos!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 16:35

Ja maar het is niet zo dat er huizen naast de weg staan ofzo hoor, het is het begin van de Provinciale weg (de Jaagweg) maar je komt dan net uit het centrum rijden. Schijnheilig

Maar ik haalde inderdaad in, wat maakt dat uit dan, dan krijg je die boete toch ook wel? Verward

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 23:39

Die reclame met dat fotoboek is inderdaad aangrijpend, maar gaat over drank. En ik drink niet.

Was trouwens vanochtend toen ik naar mijn werk ging, dat ik geflitst werd. BTW er kunnen daar geen mensen oversteken want het is een provinciale weg. Er is niet eens een fietspad ofzo aan die kant...

Volgende keer ga ik inderdaad heeeeel hard rijden en dan ga ik een achtervolging in scene zetten, mijn auto is zo snel, ik schud ze wel af haha! Misschien kom ik dan wel op tv bij spectaculaire achtervolgingen Haha!

Maar goed, jullie hebben gelijk, het is stom. Ik weet het. Ik hou jullie wel op de hoogte als ik die boete heb!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 10:05

Oke we kunnen hier natuurlijk een eeuwige discussie over gaan voeren, maar ik denk dat of je iemand met 50 of 70 (of whatever) aanrijdt, fijn is het natuurlijk nooit. En nogmaals, er kunnen daar geen mensen lopen/fietsen etc.

En ik wil me er niet makkelijk vanaf maken, maar kom op zeg, hoeveel mensen rijden er nou keurig 30 of 50? Ik ken er heeeeel weinig. En als ze dat wel kunnen vind ik het knap, ik kan dat dus niet. Ik rij ook geen 100 op de snelweg, ja en als ik word gepakt is dat inderdaad mijn eigen schuld. Maar ik vind die snelheden hier gewoon belachelijk, zeker op de snelweg.

Overigens rij ik wel veel voorzichtiger als er iemand bij me in de auto zit, en als ik met mijn paard rij, dan ben ik net een oma ofzo Haha! (denk dat er weinig mensen zo voorzichtig rijden als ik dan, sinds ik zelf met mijn paard rij, loopt ze zo de trailer in en staat ze niet meer te trappen in de bochten)

Maar als ik bij iemand in de auto zit, en we rijden 180 (laatst nog) ga ik er ook niet over zeuren, dan ben ik blij dat we kunnen opschieten. Maar dan doe ik trouwens opeens wel mijn gordel om...

Zo dit was een heel lang verhaal weer, maar ik zit ontzettend veel op de weg, en ik gedraag me niet altijd even goed, dat weet ik. Moet ik ook wel iets aan doen hoor, ik kan me ontzettend ergeren aan mijn medeweggebruikers.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 10:11

Goed plan! Haha!

maarre...dan moet ik wel heeeeeel hard optrekken, van 30 naar 220 in een keer! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 10:55

Zitten daar geen drempels, nogmaals; het is een provinciale weg. En rustig, anders kon ik immers niet inhalen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, AhrefsBot, Amazonbot, amy495, craiester, IASCrawler, Lalladidoo, ManonGrr, MuffinX, nicole_floor, NinaCharlie, Roosch, Telpeva, Vavane, Xayah, YandexBot en 200 bezoekers