gestopt met roken, negatief resultaat op migraine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:59

ik ben inmiddels zo'n 2 a 3 weken met roken gestopt, of in iedergeval drastisch gemindert. Van de 20 sigaretten per dag die ik rookte zit ik nu aan af en toe 2 soms 3 per dag, en soms ook dagen compleet zonder.
Dit gaat heel goed, totaal geen afkickverschijnselen ofzo, dacht ik.....
De laatste 2 a 3 weken is mijn migraine qua aantal aanvallen als een gek omhoog gevlogen, zit nu zeker aan een paar aanvallen per week, terwijl dat er eerst 1 a 2 per maand waren.
Niet echt positief voor mijn werk dus ook, dus ik vandaag naar de dokter.
Die zegt dus: De laatste 2 maanden is er het een en ander verandert in mijn leven, ik heb weer een baan, waarvoor ik relatief vroeg mijn bed uit moet (6 uur, terwijl ik er eerst rond een uur of 10/11 uitkwam) Daarbij zijn de arbeidsomstandigheden niet optimaal (zaterdag was het 37 graden).
En dan het stoppen met roken.
Nicotine beinvloed je vaatstelsel, migraine is een afwijking aan je vaatstelsel.
Hij sluit dus zeer zeker niet uit dat het stoppen met roken en de migraine met elkaar in verband staat...
Ik moet nu 1 a 2 maanden doorzetten, aan blijven modderen. Mijn lijf de tijd en de kans geven om aan de nieuwe situatie (geen nicotine) en het nieuwe ritme (vroeg eruit) te wennen.
ALs er in de 1 a 2 maanden geen verbetering komt, moeten we toch maar weereens kijken naar andere oplossingen in de zin van medicatie etc...

Heb mijn baas gebeld, en die is gelukkig bereid deze 2 maanden af te wachten, maar mocht er geen verbetering komen moeten we toch maar eens om de tafel gaan zitten...
Afwachten dus....


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:07

Hier kan ik zo ontiegelijk pissed om word3n he, we spannen uiteraard weer samen, en we bedoelen het zo goed bla bla bal. sure...
Denken jullie dat ik me dat niet realiseer? Denken jullie dat ik voor mijn lol thuis blijf?
fiets toch een keer op hey!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:17

je kan het voor de zoveelste x ook gewoon NIET lezen
Al pleur ik heel mijn sex leven op bokt, dan is dat MIJN zaak.
En dan kom je met reacties die dus heel kwetsend zijn. Denk je npu verdomme dat ik me zelf niet realiseer dat mijn baan WEER op de tocht staat?
Die fiets migraine heeft me al diverse keren mijn baan gekost.
Denk je dat ik me dat niet realiseer?
Donder nou eens een eind op zeg.
Jullie hebben nu waarschijnlijk de grootste lol, dus, feestse

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:28

ik zeg dat ze het ook NIET kan lezen,d at ze het dus over kan slaan.

Maar ok, jullie denken kennelijk dat ik zo achterlijk ben dat ik bovenstaande zelf niet kon bedenken, best hoor.....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:33

en waarom niet plaatsen???
Ik kreeg van sonja de tip homeopaat, dus tja, kunnen we allicht proberen, als ik het niet had geplaatst had ik die tip niet gekregen.
Maar ik vind het erg opvallend dat als ik iets "prive" neerzet, dat het gelijk hoppa, prisca, mytens, en pj...
Hmm, zal wel weer toeval zijn dan

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:46

Citaat:
Op 2001-08-30 13:43, schreef xxxdebbiexxx:

Maar hun konden ook niet weten dat jij dat al wist!


xxxx debbie



Als je een beetje na kan denken kan je dat op je vingers uit tellen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, Chinas, Colien, ComscoreBot, dollyspikkel, Esplen, eva92, Jolynne, Lalidan, Laura82, leanneXXnona, LiDi, lissssan, loeslover, mariettek, Mediatoolkitbot, MieLo, Piekosjj, pluklief, RobinSputnik, Roosch, Schapenvacht, Shari_B, Sizzle, Thats_Me, Tine1987, wemkelover, Winna en 179 bezoekers