onze hond is ziek!! (update)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 21:58

Hij heeft hele erge diarree, hij poepte net zelfs in huis Verward Hij heeft niets verkeerd gegeten volgens ons. Wat helpt om zijn darmen weer een beetje tot rust te krijgen? Bij mensen is het is van brood geloof ik, maar dat he ik hem vanmiddag ook gegeven, en het is alleen maar erger geworden. Arme doggie Huilen

_________________
Nonnie is aangenomen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-08-28 20:49 ]</font>


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:03

nope geen nieuwe brokken, denk wel dat we rijst hebben! zal ff kijken! Thanx! Het is normaal dat een hond gras eet als ie last heeft van zijn buik, maar zo is ie nog nooit geweest Huilen

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:07

heb alleen roerbakrijst Clown , dus bazz is nu bij de buren voor wat rijst, hoop dat het helpt!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:22

we gaan er vannacht nog ff uit om het uit te laten, en als het morgemiddag nog niet beter is gaan we wel naar de DA, dussss, ow ja, de rijst is aangekookt Extreme duivel


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 19:43

bendankt voor jullie lieve reachties Haha! Hij is nog niet beter, best balen, niet uitgedroogd, hij drinkt gewoon zoals ie altijd doet. Hij voelt zich niet ziek ofzo. We moesten hem 2 keer per dag (2 dagen lang) een beetje rijst geven Vork Maar meneer lust het niet Boos! Zelfs niet terwijl hij gisteren helemaal nietsg gehad heeft, de sukkel Frusty Maar goed, hij krijgt dus echt niets anders }>
Ow ja, dit is mijn doggie Lovers
[img]../upload/13/skippy_kop.jpg[/img]

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 06:28

Hij is goed en op tijd ontwormd, enne, rody wil ie niets van weten, maar kan pedigree pal ook? Dat vind ie wel lekker, en krijgt ie regelmatig ook door zijn (idd droge) brok. Maar weet niet wanneer ie dat voor het laatst gehad heeft. Kan ik hem vandaag wel geven, want hij heeft nog steeds geen rijst gegeten Frusty

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 17:08

Hij vertikt het om rijst te eten, dus ga ik er zo wat bouillon door heen doen(heel slap dan), kijken of ie het dan lust, en anders maar ff de DA laten kijken... Huilen

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 17:55

maarten, hij wil nu ook al niet meer die rijst met bouillon. leuk hoor, zo'n hond! Haha! maar ik vind er wel iets op, misschien geef ik hem vanavond een beetje brok, kijken hoe dat gaat! En anders maar DA dus......Thnx! Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers