Geen vriendinnen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:50

He he gelukkig. Ik ben dus niet de enige die zoiets heeft. Sinds ik in Geleen woon (ik kom uit Gorinchem) hoor ik bijna niks meer van mijn beste vriendin. Het contact was in Gorinchem al niet meer optimaal maar we gingen wel altijd lekker stappen enzo en gewoon beetje winkelen en veel thee drinken. Ik heb haar heel veel gemaild maar ik ben het nu zat omdat zij toch niks van zich laat horen. Ze heeft inmiddels ook een heel ander leven dan ik dus we zouden sowieso wel uit elkaar zijn gegroeid maar ik mis het wel soms. Verder heb ik nog een vriendin in Utrecht maar dat is ook zo ver en die gaat helemaal op in het studentenleven daar. En in mijn klas was een groepje waar ik op school intensief mee omging maar die wonen ook verspreid over heel nederland en daar heb ik verder prive niet zoveel mee. we mailen wel eens maar ik ga ze niet bellen ofzo. Ik heb wel een nichtje (in Heerenveen)met wie ik regelmatig mail en die hele melige kaarten stuurt maar ik heb dus ook geen close vriendin. Ik ben ook niet het type wat heel makkelijk echt goede vrienden maakt. Ik maak met een heleboel mensen een praatje en ik kan het er wel mee vinden maar het zijn geen echte vrienden.
Ik kan het wel heel goed vinden met een vriend van Maurice maar dat is tch anders omdat het meer een vriend van ons samen is. Als we naar de bios gaan is dat vaak met de vrienden van Maurice, ik met 3 of 4 jongens die het constant over hun werk hebben, jippie (nee, ik overdrijf een beetje, we hebben meestal gewoon lol met zijn allen).
Maar ergens mis ik het hebben van een goede vriendin wel. Ik ben dus blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Met je vriend is het ook keileuk maar toch anders dan met een vriendin.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-21 21:52 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:17

YEAH, Bokt is cool Lachen Knipoog Pling


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:34

Hoe zit dat dan met dat droomhuis wat we met zijn allen gaan kopen? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 08:57



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 12 bezoekers