Hotmail en MSN niet meer gratis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 16:04

Ik hoor regelmatig dingen dat hotmail en MSN niet meer gratis worden.. Is dit zo of is dit gelul van de bovenste hemel? Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 16:08

Yep Steef, voor 99,999999% zeker het laatste. Ik krijg regelmatig dat soort kettingmail, ook via icq ('stuur door om icq gratis te houden'). Maar ik geloof het pas als zoiets bevestigd wordt in een officiƫle mail van Hotmail Staff of de webmasters van icq. En een dergelijk bericht heb ik tot nu toe niet gezien, dus ga ik er zonder meer van uit dat Hotmail en icq (MSN gebruik ik trouwens niet) lekker gratis blijven! Cool

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:29

Die mail gaat al een tijd rond en nog steeds wordt het over 5 weken niet meer gratis. Ik snap t nie hoor.. Naja als t maar zo blijft Haha!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:36

HET IS NIET WAAR!!!!!!!!!!!!
een klasgenootje van Linnie heeft gemaild en ut is niet waar!!!!!
Allemaal gelul!!!!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:30

Ga eens na hoeveel gebruikers er hotmail gebruiken. En hoeveel mensen er dus dagelijks inloggen. Als je nou adverteerder bent, waar zou je dan je reclame willen plaatsen? Juist op plaatsen waar heel veel mensen komen. Hotmail bijvoorbeeld. Adverteerders leggen mega-bedragen neer om te mogen adverteren. En dat is de reden dat het gratis blijft en altijd gratis zou blijven.
Icq is zelfde verhaal, maar ook omdat ICQ beta is. Als je ervoor zou betalen dan mag je eisen stellen, en als je niet betaald kan je ook geen eisen stellen dus zijn de makers vrij van rechtszaken e.d.

Gewoon beetje logisch denken en er een beetje wat vanaf weten helpt Knipoog Maar wees niet gerust, er zijn miljoenen mensen die zulke berichtjes wel geloven.