ff jullie mening over ideetje rondom Erika en etentje..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 13:45

Zoals verschillende weten.. hoop'k dus iets te krijgen met Erika.. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=18&16

En nu had ik net een ideetje om haar mee uit eten te vragen voor mn verjaardag.. en dan samen met haar ergens te gaan eten dus (duhuh Tong uitsteken) en beetje met kaarslicht enzo, beetje gezellig praten... zacht achtergrond muziekje op de achtergrond.. je weet vast wel wat voor sfeer ik bedoel..

En dan als we klaar zijn met eten (zonder op't geld en tijd te hebben gelet) bij de kassa ofzo een roos uit een bos rozen halen (die daar dan moet staan natuurlijk Tong uitsteken maar dat kan vooraf natuurlijk wel geregeld worden zonder dat Erika dat weet Schijnheilig ) en aan haar te geven.. en stel nou de werknemer zou er over beginnen te zeuren da'k die roos moet terug zetten, dat ik dan zoiets zeg van:"tja.. rozen zijn toch voor de speciale meiden of nie?! en hier staat er 1"

Lachen

maar wat ik me nou afvroeg is.. hoe zouden jullie hier als meiden overdenken als jij in dit geval Erika zou zijn..(en als dr wat fout is wat zouden jullie dan veranderen?) en naar wat voor restaurant zouden julllie dan willen?

HELP ME!!! Lachen

ps. wat ontbreekt er nog voor jou dat het het perfecte etentje is met alles er om heen...?
_________________
<FONT COLOR="RED">-=..the unsteadiness of love sux..=-</FONT>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-08-27 14:16 ]</font>


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 14:24

Puck wat jij zegt van wel jezelf blijven.. dit is wie ik ben denk/vind ik.. ik bedoel, ik ben iemand die best romantisch is ingesteld en daarbij ook gewoon kleine dingentjes waardeer..

in 1e instantie draait het natuurlijk om de gezelligheid bij dit etentje, maar ik hoop stiekem ook beetje dat wanneer het nog niks zou zijn dan dat dit misschien haar helpt ofzo met de keuze toch voor mij te gaan Tong uitsteken

En DImmelim wat jij zegt van dat supersjieke restaurant dat was ik ook nie van plan.. ik weet zelf nog niet waar'k dan heel wil, maar moet idd wel beetje klein zijn.. zodat het ook niet TE druk is.. zodat je de hele tijd het gemompel ook van weet ik veel hoeveel mensen ertussen door hebt en al dat getik van 't bestek (zo irri is da Tong uitsteken)

En Malle Babbe.. wat ligt er te dik bovenop.. dat van die roos?? en jah.. je moet gewoon moeite doen vind/denk ik voor iets wat je echt de moeite waard vindt...


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 14:27

maar wat ik me nou eigenlijk afvraag is.. hoe zouden jullie je denk je voelen terugkijkend op die avond/tijdens die avond/etc...

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 15:05

ik ga hiermee volgens mij weer beetje erg snel of nie..?

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 16:51

het is misschien idd iets wat beter zou passen als we al iets zouden hebben een tijdje..

blij da'k er iig nu achter kom Tong uitsteken *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, AbleToDream, Cerosa, Danseresje, Eline_S_S, GoogleAdsense, Googlebot, Manny, Maren, MissMarije, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, xMaritt en 172 bezoekers