Paarden worden afgemaakt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:01

DAT probeer ik dus nou al de hele tijd te zeggen!! Als iedereen nou fijn het nieuws gaat kijken, of de berichten op minlnv GOED leest komt er ook niet zo'n paniek!!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 10:08

Vooralsnog is er voor ons paardeneigenaren gelukkig nog weinig aan de hand, zolang er geen evenhoevigen op je terrein staan. Op het terrein blijven is niet leuk en zeker niet handig, maar niet onoverkomelijk als je een hoop ellende kan voorkomen.
Als er wel evenhoevigen op het terrein staan kan ik me wel voorstellen dat je iets banger bent, zeker als je in de omgeving woont waar het nu is uitgebroken, maar dan nog: je paard wordt NIET afgemaakt. Ik heb dat minlnv gemaild met die vraag en ik hoop dat ze die vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden maar kreeg al een mail dat het wel twee (2!!!!!) WEKEN kan duren.....

Ik had dolgraag willen lessen en mijn paard in training willen brengen, maar als ik aan al die boeren denk..pffffff..wat vreselijk voor die mensen! Ik ben wel HEEL blij dat mijn eigen hoefsmid morgen op ons terrein mag komen: kan Imatador eindelijk zijn speciale beslag...had 2 weken geleden al gemoeten.

Groetjes Suzanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, agee, Akshay, AngeliqueB, Bjarni, cabochon1, Fayyah19, Galja, GoogleAdsense, Groetje, Ipsiedipsie, Laibadji, lletam, loowny, Love_Rosie, maessie, Marlies1995, Merileth, Nanne, Oehlala, pjer, Ro0sje, Sourire, Tessaaa, TessaxQuincy, Verara en 238 bezoekers