Ik heb een poesje gevonden.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:40

Hoi,

Wat goed van je dat je je zo bekommert om dat beestje. Dat doet niet iedereen denk ik. Over je vraag wat je dat katje nu te eten moet geven. Je kunt haar nu nog wel melk geven. Je zegt dat het nog een jong katje is dan moet zij er nog prima mee overweg kunnen. Morgen kun je de gewoon naar de winkel gaan en normaal kattenvoer ophalen (gewoon blikvoer voor volwassen katten is voldoende). Het brood zou ik achterwege laten want daar heeft ze niets aan. Uit de melk kan ze meer energie halen namelijk.

Heel veel succes ermee.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-08-26 15:42 ]</font>


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:58

Even over de melk: aangezien het (zoals ik begrijp) een behoorlijk jong katje is zou ze van de melk geen diarree moeten krijgen omdat ze nog een bepaald enzym heeft wat de lactose kan verteren. Dit hebben oudere katten dus niet meer en daarom krijgen ze vaak diarree van melk. In de speciale kattenmelk zit geen lactose.

In het belang van het poesje zou ik dus idd gewoon de melk geven. Tja, en als je het prettig vind om brood erbij te geven dan is dat ook niet verkeerd. Hoe meer energie het katje nu binnen krijgt hoe beter!

Good luck!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amie89, Britta31, cissy, DenieesB, ELNTIE, evita2, fleurtjeuh, fro, GrapeshotBot, IASCrawler, ImkeTarek, Kinke, kosseh, Lizz, Marlissa92, Nathalie18x, rider, Steppe, TheNovelist, verootjoo, xLeoniee, xPabloBokt, xPearl, XxMariellexX en 81 bezoekers