Uit huis gaan...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 21:41

Ik ken wel een hele goedkope winkel, ze hebben er nog goed uitziende meubeltjes, huishoudelijke spulletjes, kleding enz. en dat alles voor bodemprijzen.....en het toeval wil dat ik er werk, hahaha Haha! Haha! !!!!!
't is n.l. de Kringloper (tweedehandswinkel) in Roosendaal (beetje reclame maken mag toch wel...? Knipoog ) heb er zelf ook al het een en ander aan leuke meubeltjes en spulletjes opgeduikeld! Vind het sowieso leuk om rond te neuzen in 2e handswinkeltjes en op rommelmarkten, je vind er vaak de apartste, mooiste en leukste dingetjes! BTW tweedehandswinkels zijn hier in de regio( brabant, het zuiden) veel goedkoper dan in de randstad, daar betaal echt een stuk meer voor dezelfde artikelen...
Maar ik wens je alvast veel succes en plezier bij je "zoektocht" naar je spulletjes, enneh...als je eens in de buurt bent... Knipoog Lachen

_________________
you bring on the sun
it's you making it shine
you light up the sky
like this heart of mine

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barokkie op 2001-08-25 21:44 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, brennie85, JustMyZtje, MarJon, Meliaforever, mokkaboon, YandexBot en 218 bezoekers