2x snif...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 22:33

1x snif: Vis die ik gisteren had gekocht is overleden... Scheve mond\ ik had een plantje in het aquarium,steentjes (eerst goed gewassen) en toen het visje erin gedaan.Het guppie heb ik op mijn vensterbank gezet en een klein beetje eten gegeven...Maar vanochtend was ie dood Verward Frusty Verdrietig

2e x snif: Onze flatbed (o.z.d) is gisteren aangekomen (hoi hoi,eindelijk!) maarjah,ik goed instaleren denk ik Frusty Schijnheilig maar hij scant wel maar ik zie alleen maar een zwarte waas (=foto) Verward Verward
Nahjaaa,een kennis zal me wel effe uitleggen hoe ik moet scannen... Scheve mond\



Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 10:36

Aha,vandaar...Hij stond ook pal in de zon omdat ik d8 dat hij het dan lekker warm had en een mooi lichtje in zijn aquariumpje had...Maar dat was toch niet zo'n goed idee geweest *LOL* *LOL*

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 12:02

Oooooohwww,
denk dat ik mijn vis heb vermoord Verward door hem op de vensterbank te zetten...zielig voor mijn vis Verdrietig Verdrietig ik had juist zo'n mooie kom voor hem klaargemaakt en hij was daar vrolijk in het rond aan het zwemmen Scheve mond\

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 17:36

Hey pinky,ik heb hem door de w.c heen gespoelt Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, cinniz123, eva1969, karlos, kusjemariska, ManonGrr, Marti19, SemrushBot, Sterrendief en 183 bezoekers