Vakantie!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Vakantie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 12:36

Nouja, eerst moet ik nog 3 weken stage lopen en daarna ga ik dan echt op vakantie Lachen Echt heerlijk, heb vandaag mn laatste tentamen gehad, vanmiddag heb ik nog les met Mister. Morgen nog even werken en 's avonds tas inpakken, zondag naar NK dressuur in Nijmegen en zondagavond naar mn stageplekkie. Daar blijf ik drie weken, ook in de weekenden. Heb er echt ontzettend veel zin in Lachen
Na die drie weken ben ik even een weekje thuis en 13 juli vertek ik met mn ouders richting Frankrijk, waar we zo'n 3,5 week zullen blijven Haha! Ik heb dr iig zin in

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:03

Grrrrrr ga je alweer zolang weg. Ik vind het niet kunnen Huilen Huilen Huilen .

je weet dat dat ten koste gaat van je skapie die wordt weer een lekkere shoarma JUMMIIEEE Kwijl Ach gut .

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:45

Wat moeten de paardjes zonder je!! Maar heerlijk voor je om na zo'n tentamen periode eindelijk weg te kunnen. Maaruh waar is je stage?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 14:09

haha hans en margreet vroegen zich ook al af wat ze al die tijd zonder me moesten Haha! Ik zal hun en de paarden ook best wel missen hoor. De eerste 3 weken nog niet zo, dan zit ik zo ongeveer dag en nacht bij de paarden. Maar in Frankrijk....
Mn stage is in Creil, Noordoost Polder.

Pris -> mn skapie blijft gewoon *ploemp*en!!!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:18

Leuk zeg, we horen wel hoe je stage bevallen is!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:19

Weet je zeker dat jij je stage leuk gaat vinden Tong uitsteken

Tuurlijk Knipoog Lijkt me wel gezellig, saampjes de paardjes doen Haha! Jou scheep ik lekker met Ewald op.. Heb ik nog een weekje Ewald vrij (deze week ook al, geen zin om te rijden dus rijd ie wat lesjes mee Knipoog )

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:26

Je skapie zullen we met rust laten, maar we gaan wel een andere prank voor je bedenken hoor! En HOE!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 14:29

nee ik weet niet zeker of ik mn stage leuk ga vinden..... Zit tegenwoordig een heel eng meisje daar Tong uitsteken Haha!
T wordt vast gezellig, wisselen we de paarden lekker af (Javelot wil ik best doen hoor Tong uitsteken ). Ben best benieuwd naar Ewald!!

Tuurlijk Laui Haha! Jullie moeten gewoon lief zijn voor mn skapie en alles wat daarmee te maken heeft

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:19

Maaike schreef:
nee ik weet niet zeker of ik mn stage leuk ga vinden..... Zit tegenwoordig een heel eng meisje daar Tong uitsteken Haha!
T wordt vast gezellig, wisselen we de paarden lekker af (Javelot wil ik best doen hoor Tong uitsteken ). Ben best benieuwd naar Ewald!!



Huilen

Haha ik wil Elton wel doen Knipoog Paarden zat om over te ruzieen Tong uitsteken Carole zei dat ik dan "mijn" muziekzender met jou mocht delen Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 19:02

hihi en Winner is toch te groot voor jou Tong uitsteken Dan kan jij Imaudje doen Over Henk gaan we denk ik ruzien en de twee andere pony's mogen de kindjes doen GEREGELD Knipoog
oei is jouw muziekzender zo fout dan???


ik heb lekker vrijijiijijijij

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:24

ikkie laatste week van juli en eerste twee van aug. naar spanje (l'estartit) voor 3 weken met mn ouders en tante en oom en neven....

gaat er iemand rond die tijd ook daarheen?? pb me dan lijk me leuk!!!