aaaaaaargh spinnen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 12:57

Hebben jullie dat ook?
Sinds een paar dagen zit overal waar ik kijk wel een spin, het lijkt wel herfst. Ik heb niks tegen spinnen zolang ze op flinke afstand zijn maar boven mijn bed ben ik er minder blij mee, en om nou de hele dag mijn raam dicht te houden, nee.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:01

Ja!!! Griebel griebel...ik had vanochtend net mijn bad gevuld en toen ik er lekker in wou stappen zat er ook een spin op de plek waar anders mijn hoofd zit...heb toen maar even gewacht met mijn bad... Schijnheilig Toen moest ik trouwens wel even aan Sanne (van bokt) denken...die zou de spin waarschijnlijk hebben opgepakt (zo niet laten zitten) en op een mooi plekje buiten neer hebben gezet...maar dat durf ik dus (helaas!) echt niet hoor!!! Onverklaarbaar eigenlijk zuklke angsten, maar daarom niet minder aanwezig... Frusty

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:12

TIP: Je koopt een bus hele sterke haarlak. Je sprayt de spin onder en dan kan je hem rustig pletten zonder dat ie nog weg kan rennen. Verder doe ik alleen vliegen en muggen kwaad hoor Schijnheilig

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:13

lekkerrrrrrr *not* denk je echt dat ik een spin ga pletten??? ieuw!!!!!!! das vies!!!!!! al die resten die overblijven Knipoog

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:30

ja lekker
net waar je hoofd zit een geplet spinnetje
't is maar waar je van houd *eul*
groetjes en bokjes
siouxsie

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 13:39

d'r zat er gister een op mijn rolgordijn, dus ik mijn rolgordijn oprollen en weer uitrollen (denk: die is wel dood NIET DUS) dus ik wilde nog een keer rollen rent ie harder dan ik rollen kan aaaaaaaah toen heb ik hem maar met een wc papiertje gepakt en geplet. Ze hoeven niet dood maar dan moeten ze ook niet binnen komen

la luna
Berichten: 20
Geregistreerd: 17-07-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 13:46

hoi polly

dat probleem heb ik ook.
ik vind alle spinnen eng,
behalve langpootspinnen.
die zitten bij ons altijd in de toilet.
dus daar ben ik aan gewend.
alleen spinnen in mijn vind ik eng.
ook langpootspinnen.

doedies

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:07

doedies????? was da???

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:09

Ieeeeeeeee, bij mij zat vanochtend een spin op m'n kamer, een halve koe gewoon zo groot Haha!
Mijn hond zat ineenkeer zo raar te doen, dus ik kijken, zat daar een spin in het hoekje, een heel kleintje maar, *NOT*
Dus ikke een schoen opgehaald, en mep natuurlijk mis. Toen kroop die griezel ergens weg, ver weg van m'n bed, dus ik denk, oke dat is goed en ga weer in m'n bed liggen. Zie ik opeens iets heel snel onder m'n bed zoeven. Whaaaaaaaaaa.
Dus m'n pa opgehaald maar dat pokke beest was natuurlijk nergens meer te vinden he. Toen ben ik maar op m'n broertjes kamer gaan slapen. Ik moest toch wat he, om half 7 s'ochtends.
Toen hebben we s'middags m'n hele kamer overhoop gehaald, en vonden we een andere spin, die was ook eng maar wel kleiner. Maar nergens die grote.
Dus ik nog eens kijken in dat hoekje waar ie eerst zat, maar daar was het donker, maar ik zag wel een zwarte vlek. Dus ik zat daar met een opgevouwen poster te wroeten, begon dat beest ineens te rennen. Dat was dus die spin. Toen heeft m'n ma ehm maar geplet en opgezogen Haha!
Gelukkig maar anders had je mij niet meer gezien op die kamer he. Lachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:25

okeej zip, ik heb net gegeten!!!!!!!!!!!!!!!!! iewwwwwww!!!!! Haha!
zulke verhalen wil ik niet net na mn avondeten!!!! Haal dat niet nog een keer in je hoofd }> }> }> Extreme duivel

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:38

oh laat die beestjes toch lekker zitten ze doen jullie toch niks!!! Boos!
Ze vreten je niet op ofzo

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:39

maarrrrrr die poten!!!!!!!! en dat haaaaaar!!! en deze discussie hebbu we al een keer gehad Lachen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:57

wij hebben net n nieuw huis en je zou denken dat ie spinvrij zou zijn..
dus niet...
en de meeste zitten in mijn kamer!!! Scheve mond\
maar gelukkig ben ik nie bang..
maar op n gegeven moment waren het er wel heel veel!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:02

Krijg gelijk overal kriebels, brrr...
Waar ik op vakantie was zaten heel veel oorwurmen Misselijk Misselijk Misselijk en langpootmuggen.
Ik vind spinnen niet zo heel erg eng meer, maar als ze in de buurt van mijn bed zitten moeten ze D O O D Extreme duivel Sorry hoor, maar ik ken geeeeeen genade tegen die gore beesten. Kleintjes vermoordt ik zelf wel maar die grote mag mijn vader weghalen Bloos Moeten ze maar niet in mijn kamer komen. Muggen zijn ook niet welkom Schijnheilig

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:10

hahahaa ik ga met lizz mee!!!!! zolang ze maar niet bij mn bed komen Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:01


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:14

HEIKE!! FOEI!! Je mag ons niet bang maken Misselijk Gatverdamme, bestaan die in Nederland??? Damn ik haat spinnen!! Als ik die in mn bed zou vinden.. Dannehh.. Verward

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 22:54

Gatver Heike zulke heb ik in Australie wel gezien maar als ik ze hier tegenkom, dat overleef ik niet volgens mij brrrrrrr

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:23

Okeej, ik wou net naar bed gaan maar heb me bedacht, straks vind ik wel zo'n beest in bed *bibber*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 00:13

meiden kom op! gewoon een bus haarlak naast je bed

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 09:00

Jah maar Puck, dan valt 'ie straks omdat je hem zo spuit middenop je kussen!!! Bloos

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 09:45

precies Spitit, *bibbbbber* En nu ik net verhuist ben kom je van die lekkere GRRRROTE spinnen tegen die daar al dagen zitten enzo, van die grote DIKKE ZWARTE LANGE GROTE IEEEEEEEEEEEEEK SPINNEN, er zat er laatst een op mn bed, heb mn moeder toen gehaald (was al 2 uur snachts en toen heeft mn moeder toen nog mn hele kamer gestofzuigd totdat ik er ZEKER van was dat er GEEN spin meer in mn kamer kan zitten *slik* krijg weer kriebels.... SLIK Scheve mond\ Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk