Nog even!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Nog even!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 11:44

Nou ja, ik ben dus geopereerd aan m'n been omdat hij te kort was en nouhebben ze hem 6.5 cm verlengt. Daarom ziet mn been er tijdelijk (al iets van 9 maanden Scheve mond ) zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Nou ja omdat ik er dus al zo lang mee rondloop beb ik blij dat het er bijna af mag! Woensdag moet ik naar het ziekenhuis en dan gaan we afspreken wanneer ik opgenomen kan worden *LOL* Ben echt blij! Kan ik tenminste ook weer paardrijden.Nou ja sorry, moest er ff uit.
Laatst bijgewerkt door whatever op 12-06-03 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Chill out Lachen



whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 11:55

ik heb er ong. 8/9 maanden mee rond moeten lopen, heb best wel veel pijn gehad, vooral als het ontsoken was. Maarja 't was voor het goede doel, mn been is toch maar ff 6.5 cm langer geworden. *LOL*

Chill out Lachen

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 17:23

Ik draag heeele wijde broeken (toch fijn, die skatebroeken) die aan alle kanten kapot zijn Tong uitsteken . En die pennen zitten er inderdaad in, en ze hebben mn been gebroken en die 2 botdelen uit a.h.w. elkaar getrokken. Jammergenoeg duurt het heel lang voordat er 6 cm nieuw bot is gegroeid.
En de poortjes in winkels en op het vliegveld gaan niet af Tong uitsteken
Ik ben heeel blij dat ik die 6.5 cm heb gehaald want nu mag ik gewone schoenen aan (liep eerst altijd met 1 gewone en 1 schoen met een hele hoge hak dr onder.)Helaas zit straks wel m'n hele been onder de littekens, maar daar kan gelukkig later nog wel wat aan gedaan worden Pling
Heb et trouwens eerder gehad, toen ik zeven was en toen is m'n been 9 cm langer geworden.

Chill out Lachen

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 14:45

Laui!: Ik ben 10 weken te vroeg geboren en toen kreeg ik een ontsteking in m'n knie. Daar hebben ze niks aan gedaan (dachten dat het gewoon vocht was) en toen is m;n knieschijf zeg maar kapot gegaan. Alleen m'n bovenbeen groeit niet, m'n onderbeen gelukkig wel. Je kan het trouwens niet loskoppelen, doe pennen zitten door mn bot heen. En m'n onderbroek zit inderdaad vast met klitteband.Als ik zit heb ik zeg maar m'n been recht met een stoel eronder, omdat ik mn knie niet kan buigen. Slapen gaat wel goed, alleen in het begin had ik veel rugpijn enzo. Maarja het mag er bijna af :p

Chill out Lachen

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 16:46

Ja t' went wel maar een pretje is et niet.
Het schuurt niet echt tegen m'n andere been gelukkig.

Chill out Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Nadia_, Azhari, Besje, Damon26, goesju, Hjartje, Kaplaars, kimberly1995, Lithya, M_Vainqueur, nnicolex, pjer, Tessiej, Traiectum, VosjeN, Wispeltuur, x_Elise en 164 bezoekers