Oud speelgoed :D

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:57

Ik was vroeger verzot op Barbies. Had er dan ook heel veel van. Kwam toen ook net niet Skipper uit? Barbies hadden bij mij niet lang een nek omdat 2 oudere broers het leuk vonden om aan het hoofd en het lijf te trekken. Mijn vader maakte ze dan weer, maar dan had je van die nekloze Barbies. Je had ook nog van die balletjes met magneetjes erin die je aan elkaar kon klikken. Verder hadden we ook van die harde rubberen halve balletjes. Als je ze binnenste buiten keerde en op de grond legde dan knalden ze omhoog. Ook had je nog van die armbanden die een lange soort staaf waren. Als je ze op je arm slieg, ging hij daar omheen.


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:34

Die had ik, maar je kreeg de make-up er nooit oge weer af. Ook knipte ik dan de haren daarvan, maar dat was niet zo slim ondekte ik later. Ze groeiden niet weer aan. Van die Minikeyboardjes had ik ook altijd. Er zaten ook altijd liedjes bij.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:38

Ik kreeg altijd van Greetje MLP met een stal erbij. Er zaten dan standaard 2 paardjes bij: een gele (de hengst noemde ik dat) en een roze (merrie). Greetje bestelde ze altijd bij Ter Meulenpost. Dat is net zoiets als Klingel nu. Je had ook nog van die plastic handvaten met zo'n ijzeren schijf eraan. Als je dan steeds erop drukte ging hij ronddraaien en kwamen er vonkjes af.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:23

Je had toen toch later ook van die vogeltjes ervan?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:41

Polly pocket?


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:27

Mon kikiAfbeelding

Je had toen ook nog zo'n rage met van die plastic harde spenen. Je had ze in allerlei kleuren en in groot en klein. Ook hd je er nog borsteltjes, kinderwagentjes etc. van. Er zat een haakje aan en dan kon je ze aan een ketting hangen. Liep je met 50 van die dingen rond. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, hel1, Shettepret en 35 bezoekers