Oud speelgoed :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:29

Ik denk ook dat je een soort van ministeck bedoeld Sjimmy Knipoog
Zo hebben Michel en ik jaren geleden nog eens met de technisch lego zitten spelen.
Weet je ik heb er een oplossing voor gevonden. (Ik ben gewoon juf geworden en dan kun je zo af en toe heerlijk meespelen in de poppenhoek of in de bouwhoek of met de domino, etc. Haha! )

Bedoel je toevallig Playmobile angelfire?

Zo heb ik op zolder nog een hele zak/door met barbies staan en My-little-pony's. Voor als ik later-als-ik-nog-groter-ben kinderen zou krijgen die er mee kunnen spelen. Ik heb zelfs ergens ook nog een doos met blokken staan waar we vroeger bij oma en opa mee speelden Knipoog


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:41

Wie is het en dokter bibber heb ik in de klas Haha!
Ook heb ik Electro in de klas, diverse kwartetten, zwarte pietspelen. Loco en ook de varia en tangram ;)
Laatst bijgewerkt door Mickey op 10-06-03 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:08

Kennen jullie de Dufti's nog?
Dat waren van die kleine poppetjes die ergens naar roken? Je had er ook zo'n boom geloof ik van waarin ze woonden...

Deze bedoel ik Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:14

Kennen jullie buiskruit ook nog? Zo'n verstopspel met een bal die als buut diende.
Verder is het heel leuk om een aantal van die dingen te lezen van dingetjes verzamelen. Zoals potloodpunten e.d. dat zie ik nu dus bij de leerlingen in mijn klas. Ik snap nu waar die juffen en meneren zich vroeger zo druk on konden maken met die balletjes en punten en andere dingen die je in je laatjes verzamelde Schijnheilig

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:47

Wmijn schreef:
Iemand nog lijmballen gespaard? Daar waren de juffen en meesters ook nooit blij mee... Al de lijm ging ineens heel erg snel op Knipoog

En die zes jarige broekies bij mij in de klas denken echt dat zij de eerste zijn die zoiets bedacht hebben Schijnheilig

Toen ik in de middenbouw van de basisschool zat speelden wij op het schoolplein ook vaak "The A-team" na. Met een vast groepje en er zaten toen ook een paar vrouwen in het A-team, maar als je me nu vraagt hoe ze heten, ik zou het niet meer weten...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:17

Ja Karin die boom ken ik ook nog. Ik mocht die boom nooit hebben van mijn ouders, maar een vriendinnetje had de boom wel Knipoog

Verder heb ik ook nog een aantal smurfen gehad. Een hoelahoep heb ik ook gehad net als de lolobal.
Maar zo'n klikklak (twee van die balletjes aan een touwtje mocht ik niet hebben, omdat dat gevaarlijk kon zijn voor je polsen)



Hebben jullie trouwens ook nog bij het ontstaan van de basisschool zo'n geel koffertje gekregen van de minister van onderwijs? (deetman was dat geloof ik toen) Dat moest toen ook weer gedeeltelijk terug omdat er mogelijk giftige stoffen in konden zitten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers