honden vraagje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 19:01

Als jouw pup echt door had gebeten dan had het waarschijnlijk wel zeer gedaan bij die andere hond en die had dan denk ik wel terug gebeten. Het had dan denk ik wel een knokpartijtje geworden. En dat jij de rekening van de DA krijgt vind ik een beetje schandalig. Die man is toch verantwoordelijk voor z'n hond?? Had ie z'n hond maar niet los moeten laten om met jouw hondje te spelen. Je weet dan toch dat er wat kan gebeuren... Als de hond gewoon aan de riem had gezeten en jouw pup was er naar toe gegaan, dan had het een ander verhaal geweest. Maar in dit geval is het z'n eigen schuld geweest en zal ie toch zelf voor de kosten op moeten draaien.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, aliida, aniek_joefy, Anne., Anomien, Bianca_v_s, Drico, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, MagicBullet, Pellelilly, Pferdchen, RianC, Tomboy0, Vuri, Westhof, xelle, xLiez, xRaisin en 53 bezoekers