psychologen

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:52

De andere verzorgster van mijn verzorgpaard heeft ADD (dat is ADHD maar zonder de hyperactiviteit).
Ze is heel vaak depressief en net uit een psychiatrische inrichting gekomen waar ze een paar weken heeft gezeten.
Nu heb ik al meerdere malen gezegd, ik hou mijn hart vast voor haar als Dancer later doodgaat.
Nu is Dancer dus zoals sommige al weten zondag overleden.

Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehouden dat het mijn paard niet is en als hij later iets aan zijn achterbenen zou krijgen (hij had een hele zwakke achterhand) dat ik geen zeggenschap heb over het laten opereren dan wel afmaken. In dit geval was het dan wel een hartstilstand, maar door die gedachte heb ik altijd wel een zekere afstand bewaard.

Dancer was echter haar grootste steun. Ik heb haar niet meer geproken, want ze is nu op ponykamp, maar ik hoop maar dat ze geen gekke dingen doet.
Een mentor van haar school had al een 's tegen haar gezegd; Ik zie jou straks wel zelfmoord plegen!
Dat kwam bij haar vanzelfsprekend nogal hard aan.

De andere verzorgster is ook pas een jaar of 14/15.
Nu moet ik zeggen dat ze wel een vrij uitzonderlijk geval is.
Ik denk als je dit leest en jezelf ermee vergelijkt, je wel ziet dat er mensen zijn die ergere dingen hebben.

Ik vind het ook helemaal niet vreemd dat je naar een psychotherapeut gaat. Iedereen heeft zo zijn eigen probleempjes, groot of klein. En de een wil dat graag aan een psychotherapeut voorleggen en de ander niet.

Wat anderen over je zeggen moet je maar gewoon negeren, want dat slaat nergens op. Ik vind je helemaal niet gek of raar omdat je daar loopt hoor!
Ik ken er nog wel een die daar ook liep op die leeftijd, dus je bent echt geen uitzondering!!!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 17:20

Ja het staat er een beetje onduidelijk.

Ik bedoel dat als jij je met haar vergelijkt, dat het met jouw problemen misschien nog wel meevalt.

Die andere verzorgster is nl. niet een klein beetje depressief, maar best wel erg.
Snap je? Of niet?

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie