Wie is hier koerier ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Wie is hier koerier ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 11:09

neeeeee, geen drugskoerier Haha! die bedoel ik niet.

Ik heb al jaaaren dat ik denk dat dat een leuk baantje voor me is, beetje rondkarren in een auto (ik vind autorijden HEERLIJK), wat pakketjes afleveren, veel klantencontacten etc.

Nu vraag ik me af of ik wel een realistisch beeld heb van zo'n baan, voordat ik ooit ga solliciteren.
En, niet onbelangrijk, wat verdient het ongeveer??? Ik geloof dat ik nu wel veel krijg voor wat ik verdien ( Haha! ) dus ik wil er uiteraard niet teveel op achteruit gaan, de hypotheek loopt tenslotte door.....

Wie kan me er meer over vertellen, want op de site van DHL kan ik wel het eea vinden, maar een bruto uurloon van 8.77 zegt mij niets.........



IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 15:14

spermakoerier is alweer beter dan drugskoerier he...hahahaa

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 12:56

bedankt voor de reacties mensen!!!

er zijn zoveel dingen die me leuk lijken om te gaan doen, in ieder geval 'ns iets anders dan hele dagen achter m'n bureau'tje.
Zo denk ik ook wel 'ns om eindelijk 'ns m'n hart te volgen en iets met dieren te gaan doen, bv. dierenartsassistente.
Maar ik geloof dat ook die banen niet voor het oprapen liggen.

Koerier is ook iets wat me altijd leuk leek, als alles met Mirage achter de rug is maar 'ns rustig gaan kijken wat ik wil. Voorlopig heb ik een goedbetaalde vaste baan en dat is ook wat waard he.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Blue_flower, Eliana, Eretria, eva1969, GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot, IASCrawler, limagirl, Lipydo, Melanie_D, Niki_, Niwla, Pieneappel, Polarize, rocky_1995, silvericathy, YandexBot en 225 bezoekers