psychologen

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 00:52

Hmm, wat zelfmoordpogingen met gek te maken heeft ontgaat me hier even maar goed.. Mensen zijn raar en soms ook behoorlijk hypocriet Verdrietig

Maar is het raar als iemand bij een psycholoog loopt? Neuh, niet echt. Je wil niet weten hoeveel mensen er in mijn vrienden en kennissen kring in therapie zitten of hebben gezeten, ik begin me bijna af te vragen of ik wel normaal ben omdat ik geen therapie heb gehad Knipoog

Echt, maar je daar vooral niet druk om. 't is niet zo dat therapie altijd goed is, dat het geweldig is en zo ff al je problemen oplost maar het kan in een aantal gevallen zeker helpen. Als er er behoefte aan hebt en het geprobeerd hebt maar er zelf echt niet uitkomt dan lijkt mij er helemaal niks mis mee wat therapie te hebben.. Zorg alleen wel dat je er niet afhankelijk van wordt en houd het een beetje in perspectief.. Een aantal instaties hebben er (IMO) in sommige gevallen nogal een handje van de problemen erger te maken dan ze zijn door maar dingen op te blijven rakelen. Je komt met 1 ding en binnen de korste keren zit je met 5 dingen.. Maar goed, kan een uitzondering zijn, heb dit een keer mee mogen maken.

Maar goed, kort antwoord op je vraag; ja, te gek voor worrden en nee het is niet vreemd...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie