psychologen

Moderators: Warboel, Dani, Polly, Murthul, Berdien, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:13

meidje trek het je niet aan.
in deze wereld loopt de media te schreeuwen dat therapie goed is maar de mensen om je heen accepteren het nog steeds niet.want dan heb je nog steeds de stempel 'gek'op je voorhoofd.
trek je er niets van aan.
ik weet dat het juist ontzettend gezond is om bij zo iemand te lopen
die mensen kunnen je verder helpen met de knooppunten in je leven en doen je op een andere manier de zaken laten zien.juist heeeeeeeel erg zelfbewust word je ervan en je leert jezelf heel goed kennen.weinig mensen die snappen dat je er alleen maar wijzer van word,en innerlijk zult groeien.maar ach sommigen vinden dat gelijk zweverij...*zucht*

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 21:42

elk mens heeft dingen in zijn leven die niet gaan zoals je had gewilt.en voor iedereen is elk ding even erg.......de ene leert ermee om gaan de ander heeft weinig begeleiding of is gevoeliger en kan er moeilijk mee om gaan,zulke mensen kunnen heel veel baat hebben bij een psychische instantie-therapheut.maar laten we zeggen,dat voor iedereen de dingen die hij in zijn leven tegenkomt niet te vergelijken zijn met andere dingen,het komt bij iedereen even hard aan,wat het ook moge zijn,vandaar dat je juist geen vergelijking mag trekken over het wel dan niet erg zijn van problemen.............

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:22

ja precies karin,sommigen (tja helaas noem ik het riagg maar binnen het riagg werken óók goede therapeuten)zijn idd niet even goed in het helpen van diverse klachten,maar idd als je een goed persoon vind die je begeleid om uit je dal te klimmen is dat alleen maar waardevol voor de rest van je leven.als je openstaat te willen omgaan met verdriet/angst/pijn dan kun je zo ontzettend veel over jezelf leren dmv therapie.........en ieder mens kan er alleen amar rijker van worden(van binnen dan he?)
dus ik begrijp ook precies wat je bedoelt karin!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:02

nou ik heb me goed leren verwoorden en een hele hoop zelfkennis verworven dmv therapie..........en nog ben je nooit uitgeleerd over jezelf en kan af en toe een steuntje in de rug als je er zelf niet meer uit komt een hele verademing zijn omdat je niet de enige bent...........

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie