ik ga aan het einde van de week een tato laten zetten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:06

Op je schouderblad valt ook wel mee...en op je heup is ook niet zo erg...(behalve als het een stukje doorloopt naar je lies...das wel een beetje gevoelig Haha! ) Maar eh, naar welke tattoo artiest ga je??? Ik ehb mijn tattoos laten zetten door Ronald Bonkerk in Zaandam, ik vind hem erg goed!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:18

*LOL* Ik heb er maar 2 hoor Assie Haha! Een elfje op mijn schouderblad en een soort kindermeerminnetje op mijn heup. Daar houd ik het bij... Schijnheilig


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:56

Ach, gerimpeld met of zonder tattoo...zou mij om het even zijn... Haha! Als ik gerimpeld ben ga ik toch niet meer in een hemdje en een kort rokje rond lopen... Schijnheilig En oh ja, 48 uur vtv geen aspirine nemen en goed eten vantevoren!!! (Aspirine is ook bloedverdunner, dus wil je niet ingenomen hebben Knipoog ) (soft)drugs en alcohol hoef ik niet te noemen, want dat verwacht ik niet van je hoor Sanne! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:17

Dat dacht ik al hoor Sanne! Haha! Maar dus ook geen aspirine en heel goed eten hoor! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 21:10

Het wordt ook pas verslavend als je er eenmaal een hebt... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, ComscoreBot, ellen05, Evito_06, gigil, Googlebot, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, karlli, Ketly, Maanon_, Mar_X, Marloes_92, MayoNeighs, Pytje, Saskiaa_, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers