ik ga aan het einde van de week een tato laten zetten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 15:14

Hoi Sanne,

Ik heb ook een tatouage met een orka erop,ik vind hem heel leuk en het deed ook helemaal geen zeer.
Ik ben er zo tevreden mee dat ik er ook nog een bij wil,of een steigerend paard of een tijger.
Nou succes ermee en het valt allemaal wel mee,maar ik zou voor de orka gaan want panters zijn er al zo veel Party!!



lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:48

als je er echt een wilt hebben dan moet je het gewoon doen,en het doet echt niet zo zeer als ze zeggen.Het ligt er natuurlijk wel aan waar je hem laat zetten maar op je bovenarm is het goed te doen zonder flauwvallen

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:28

ja jongens doen vaak heel stoer van oh dat doe ik wel effe en ik heus niet flauwvallen en juist diegene die dat denken gaan tegen de vlakte.
Je moet je gewoon ontspannen en dan is er niks aan de hand.
Het doet ook niet echt zeer het is een soort schrijnend gevoel vind ik.En achteraf vind ik het aanvoelen als een schaafwond.

En het is wel leuk dat er meerdere mensen zijn hier met een tatouage,er komen ook steeds meer mensen bij,tegenwoordig kun je niet meer op straat lopen zonder er 1 te zien,bijna iedereen heeft er een of wil er een. Party!!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 18:22

ja dat is waar het is verslavend want ik had hem ook net een week en ik was al weer aan het kijken wat er nog meer voor leuks is.
Ik ga er misschien eind van het jaar nog een bijzetten.
En inderdaad goed eten anders kun je wel van je stokje gaan.
En Pam,als hij verschrompeld is dan komt hij misschien beter tot zijn recht want er staan golfjes omheen dus dan lijkt het misschien echt of hij op het water ligt haha Party!!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:19

precies als je er geen hebt dan kan het ook geen verslaving worden,je wordt toch ook niet verslaafd aan bokt als je geen internet hebt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie